ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۰۲۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان ولیعصر - روبروی بیمارستان ولیعصر - برج پیروز - واحد۹۰۱ و ۹۰۵
  • درباره ما : کارخانجات صنعتی تولید روغن‌نباتی ناز اصفهان در سال ۱۳۳۷ تأسیس و در سال ۱۳۴۱ با تولید روزانه ۵ تن روغن‌نباتی هیدروژنه به بهره‌برداری رسید . در سالهای بعد با توسعه و بالابردن ظرفیت‌های تولید و بکارگیری دستگاههای مدرن و پیشرفته ، هر روز رشد تکاملی خود را طی کرده و هم اکنون نیز به این حرکت ادامه می‌دهد . به طوری که با تأسیس شرکت کشت و صنعت گلبهار سپاهان در سال ۱۳۸۲ س ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانجات صنعتی تولید روغن‌نباتی ناز اصفهان در سال ۱۳۳۷ تأسیس و در سال ۱۳۴۱ با تولید روزانه ۵ تن روغن‌نباتی هیدروژنه به بهره‌برداری رسید . در سالهای بعد با توسعه و بالابردن ظرفیت‌های تولید و بکارگیری دستگاههای مدرن و پیشرفته ، هر روز رشد تکاملی خود را طی کرده و هم اکنون نیز به این حرکت ادامه می‌دهد . به طوری که با تأسیس شرکت کشت و صنعت گلبهار سپاهان در سال ۱۳۸۲ سعی در نفوذ هر چه بیشتر در بازارهای داخلی و خارجی داشته است .

    تولیدات اصلی این کارخانجات عبارتند از : روغن مایع آفتابگردان و سویا ، روغن جامد هیدروژنه ، روغن مخصوص سرخ‌کردن و روغن صاف ویژه قنادی ، ضمناً این مجموعه در نظر دارد در آینده روغن مایع کنجد و کلزا را نیز به بازار مصرف ارائه دهد .

    تولیدات فرعی این کارخانه عبارتند از : اسیدهای چرب ویژه صابون‌سازی ، مواد اولیه خوراک دام و طیور ، انواع کنجاله‌های پروتئین‌دار و نیز تولید گاز اکسیژن برای مصارف بیمارستانی و امور صنعتی . از دیگر فعالیت‌های این مجموعه می‌توان به تولیداقلام بسته‌بندی (بطری و حلب) و چاپ نیز اشاره کرد که ضمن تولید با کیفیت این اقلام ، علاوه یر تأمین نیازهای خود توانسته به سایر مشتریان نیز پاسخ مثبت دهد .

    بستن