ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۵۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- خیابان ولیعصر -روبروی مسجد بلال -کوی شادی -پلاک ۴۴
  • درباره ما : شرکت تولیدی روغن نباتي گلناز در سال ۱۳۶۱ تاسیس گردید. فاز اول اين كارخانجات در فضایی به مساحت چند ده هکتار و درمحل استان کرمان واقع در جنوب شرقی ایران آغاز گردید.به کارگیری تکنولوژی روز در پالایش و بسته بندی انواع روغن‌هاي نباتي به همراه رعايت بالاترین استاندارد ها در طراحی اين مجموعه، باعث گرديد كه گلناز از همان ابتدا نسبت به ساير رقبای موجود متمایز و در جایگاه بالاتری قرار يابد.تن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی روغن نباتي گلناز در سال ۱۳۶۱ تاسیس گردید. فاز اول اين كارخانجات در فضایی به مساحت چند ده هکتار و درمحل استان کرمان واقع در جنوب شرقی ایران آغاز گردید.به کارگیری تکنولوژی روز در پالایش و بسته بندی انواع روغن‌هاي نباتي به همراه رعايت بالاترین استاندارد ها در طراحی اين مجموعه، باعث گرديد كه گلناز از همان ابتدا نسبت به ساير رقبای موجود متمایز و در جایگاه بالاتری قرار يابد.
    تنوع احجام و ظروف و برند، همچنين تولید محصولاتي با کیفیت بالا، باعث ورودسريع شرکت به بازار‌هاي منطقه ای شد.
    در سال ۱۳۹۲ بعد از پايان فاز پنجم توسعه، ظرفیت و توان تولید اين گروه از مرز ۳۸۰/۰۰۰ تن در سال عبور نمود.
    امروزه وجود انواع روغن‌هاي خوراكي با منشاء گياهي، انواع روغن‌های صاف، انواع مارگارین‌ها، انواع روغن‌هاي ويژه، به همراه احجام متنوع آب معدنی در سبد كالاي شرکت گلناز باعث ایجاد حرکت سريع و پر شتاب رو به جلو در بازارهای محلی و منطقه‌ای برای اين شرکت گردیده است.
    بكارگيري دستگاه‌‌های چاپ ظروف فلزي،و خطوط توليد و بسته بندی انواع بطریPET و انواع ظروف فلزي (قوطي حلبي) با ظرفیت و توان بسيار بالا، شركت گلناز را قادر ساخته تا در حوزه بسته بندی علاوه بر نیازهای مربوط به توليدات خود، بتواند به ارائه خدمات در ساير صنایع دیگر نیز بپردازد.
    با اينهمه
    آنچه تا بدين روز خواسته‌ايم! .....
    و توانسته ايم!
    تنها نيمي از نصف راه پيش روي ما بوده است!
    ما همچنان در میانه راه برای رسیدن به آرزوها و خواستگاه‌هاي خود می‌باشیم! و با اعتماد به نفس، پیشرفت سریع، اخلاق، نوآوری، خلاقیت، کارگروهی، مثبت انديشي، مردم مداري و مشتري مداري، و با تمرکز بر نیازهای متنوع انواع مشتری‌ها، همچنان در حال پیشروی برای دستیابی به یک شرکت جهانی موفق می‌باشیم.

    بستن
محصولات
روغن پارشال هیدروژنه مصرف خانوار قطره رویال طلایی
روغن چربی شیرینی آردی صادراتی قطره رویال طلایی
روغن چربی شیرینی آردی صادراتی قطره
روغن مصرف خانوار پارشال هیدروژنه گلناز طلایی
روغن صادراتی چربی شیرینی آردی گلناز رویال طلایی
روغن مصرف خانوار سرخ کردنی گلناز