ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : یزد-صفائیه -میدان عالم -بلوار شهدایی گمنام -خیابان پروین اعتصامی -کوچه لادن -ساختمان سامان
  • درباره ما : شرکت صنایع غذایی بهجتی اردکان فعالیت خود را در سال ۱۳۹۳ با راه‌اندازی یک خط تولید و ایجاد بستری منحصر بفرد از جمله، سالن‌های منطبق با استاندارد جهانی، امکانات و تاسیسات حرارتی و برودتی، سیستم‌ها و ماشین‌آلات صنعتی و پیشرفته، آزمایشگاه‌های مجهز و مدرن، با هدف افزایش کیفیت زندگی و کمک به آینده‌ای سالم‌تر آغاز به اقدام کرد و در راستای تحقق این هدف توانست م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنایع غذایی بهجتی اردکان فعالیت خود را در سال ۱۳۹۳ با راه‌اندازی یک خط تولید و ایجاد بستری منحصر بفرد از جمله، سالن‌های منطبق با استاندارد جهانی، امکانات و تاسیسات حرارتی و برودتی، سیستم‌ها و ماشین‌آلات صنعتی و پیشرفته، آزمایشگاه‌های مجهز و مدرن، با هدف افزایش کیفیت زندگی و کمک به آینده‌ای سالم‌تر آغاز به اقدام کرد و در راستای تحقق این هدف توانست مراحل مختلف تولید را با الویت قرار دادن سلامت و کیفیت بالای محصولات، با موفقیت طی کرده و به اهداف و ارزش‌های خود جامه عمل بپوشاند.
    این مجموعه تنها کارخانه استان یزد است که در تهیه محصولات خود از دستگاه‌های خارجی و پرس هیدرولیکی استفاده می‌کند و روش بکار گرفته شده این مجموعه در تهیه روغن‌های گیاهی، روش «فرابکر» است (برای عزیزانی که مایل به کسب اطلاعات و شناخت تفاوت انواع روش‌های تولید می‌باشند، مقالات مرتبط در این زمینه در بخش مطالب مفید در دسترس قرار گرفته است). شرکت صنایع غذایی بهجتی اردکان هم‌چنین در سال ۱۳۹۴ از طرف سازمان جهاد کشاورزی از بین واحدهای فرآوری محصولات کشاورزی استان، بعنوان واحد نمونه برگذیده شده است.
    از سال ۱۳۹۴ محصولات غذایی این شرکت تحت نام تجاری فرسی با حفظ خواص طبیعی مواد اولیه و عطر و طعم منحصر بفرد خود، در سراسر کشور توزیع و در اختیارمصرف‌کنندگان قرار گرفت. کیفیت متفاوت و شاخص محصولات، ارزش تغذیه‌ای بالا، بسته‌بندی زیبا و جذاب باعث شد فرسی پاسخگوی اکثریت سلایق و ذائقه‌ها بوده و مورد استقبال عموم مردم قرار گیرد و از بین تعداد زیاد تولید کنندگان، ظرف مدت کوتاهی محبوبیت خود را بدست آورده و مشتریان وفادار خود را جذب نماید.
    فرسی در گویش محلی به معنی پرستو و پیام‌آور بهار است و در مسیر تجاری ما الهام‌بخش پیام‌آور بهار سلامتی برای جامعه انسانی بوده است.
    تیم اجرایی فرسی که همواره ارتقا میزان سلامت و سطح کیفیت زندگی جامعه انسانی را مهم شمرده است، در عین فعالیت و تمرکز خود در مسیر تولید محصولات و حفظ رضایت‌مندی مصرف کنندگان، طرح‌های تحقیقاتی و توسعه‌ای خود را بصورت افزایش هم‌زمان ظرفیت و تنوع محصولات در چرخه فعالیت قرار داده و در حال افزایش خطوط تولید و تنوع دامنه محصولات تولیدی می‌باشد.
    شرکت صنایع غذایی فرسی افتخار دارد با کادری مجرب، عرضه انواع محصولات خود نظیر: ارده، حلوا ارده و روغن کنجد را با "بهترین کیفیت و عالی‌ترین قیمت" به مشتریان عزیز ارائه نماید.
    این شرکت با حذف واسطه‌های موجود در زنجیره عرضه و فروش و کاهش هزینه‌های محصول نهایی، انواع محصولات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مصرف کنندگان عزیز در سر تا سر ایران می‌رساند.

    هدف ما
    آنچه ما می‌خواهیم جهانی بهتر و سالم‌تر است. هدف فرسی افزایش کیفیت زندگی و کمک به خلق آینده‌ای سالم‌تر است. رمز این که چطور از جامعه عمل پوشاندن به این هدف اطمینان حاصل کنیم در سنجش میزان کیفیت محصولات فرسی است. تغذیه‌ای سالم مهم‌ترین و اساسی‌ترین گام در رسیدن به جامعه‌ای سالم است.

    چشم انداز
    کمک به بهبود معیشت افراد از طریق همکاری با فعالیت تجاری ما
    کمک به افزایش سلامت زندگی میلیون‌ها کودک
    کمک به کاهش تاثیرات مخرب زیست محیطی در حین اجرای فعالیت‌ها

    ارزش‌های ما
    ارزش‌های ما در راه کسب و کارمان منعکس می‌شود، همواره با تلاشی صادقانه بر پایه احترام به حقوق مادی و معنوی مردم عزیز و همکاران‌مان پایبندیم.

    مأموریت
    محصولات غذایی فرسی با تکیه بر دانش و تجربه و بهره‏گیری از فنآوری روز دنیا و نیروی انسانی متخصص و با درنظر گرفتن اصول و قوانین حاکم بر صنعت غذا، در زمینه تولید انواع روغن‌های گیاهی و مواد غذایی فعالیت می‏نماید. این شرکت محصولات مغذی و سالم خود را با هدف تأمین بخشی از نیازهای غذایی جامعه عرضه می‏نماید.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
حلوا ارده 500 گرمی فرسی
کنجد بو داده 200 گرمی فرسی
ارده شکلات شیری موزی 350 گرمی فرسی
ارده شکلات شیری قهوه 350 گرمی فرسی
ارده شکلات شیری 350 گرمی فرسی
روغن زیتون فرابکر فرسی