ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۹۶۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان خالد اسلامبولی(وزراء)- تقاطع خیابان دکتر بهشتی-پلاک ۱۸
  • درباره ما : “تاژ” نام و نشانی که در سال ۱۳۶۷ با هدفی بیش از رفع نیاز خانواده بلکه با این زیر ساخت متولد شد, که کیفیتی همیشگی را برای ایرانیان به ارمغان بیاورد و در سال ۱۳۶۸ با راه اندازی کارخانه در شهرک صنعتی لیا در قزوین و با تلاش, شوق و تکاپوئی عظیم و سر لوحه ایی از “سرمایه واقعی یعنی مشتری مداری” به تولیدات خود جامعه عمل پوشانید و با تکیه بر اندیشه و عمل مدیرانی مدبر، مایع ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    “تاژ” نام و نشانی که در سال ۱۳۶۷ با هدفی بیش از رفع نیاز خانواده بلکه با این زیر ساخت متولد شد, که کیفیتی همیشگی را برای ایرانیان به ارمغان بیاورد و در سال ۱۳۶۸ با راه اندازی کارخانه در شهرک صنعتی لیا در قزوین و با تلاش, شوق و تکاپوئی عظیم و سر لوحه ایی از “سرمایه واقعی یعنی مشتری مداری” به تولیدات خود جامعه عمل پوشانید و با تکیه بر اندیشه و عمل مدیرانی مدبر، مایع ظرفشویی را بعنوان اولین محصول به خانه های ایرانی هدیه کرد.
    “همیشه کیفیت، همیشه تاژ” شعاری است که از دل برآمده است, اما کیفیت تنها شاخص برای برآورده نمودن توقعات مشتریان وفادار تاژ نبود و کوشش مدیران R&D بر پایه پیشرو و پیشگام بودن منجر به ارائه محصولاتی گشت که برای اولین بار در ایران تولید گردید.
    اولین تولید کننده پودرهای لباسشویی با آنزیم های ۵ گانه و ۸ گانه , نه تنها پایان راه نبود بلکه ارائه مایعات لباسشویی و پیرو آن تولید اولین مایع لباسشویی مخصوص لباسهای تیره (مشکین تاژ ) نقطه عطفی در اثبات حسن نیت تاژ در خدمتگزار بودنش در برابر مشتری بوده است.
    رسالت تاژ بی پایان است و سلامت و زیبایی خانواده از چشم اندازهای اصلی ماست و تولیدات مایعات ظرفشویی سیلیکو تاژ و دیگر محصولات دوستدار محیط زیست و پودرهای پایین دما در این راستا مهر تاییدی بر این مدعاست.
    “تاژ” دوستدار محیط زیست، دیگر عنوانی که به کوشش بخش R&D شرکت با تولید نخستین شوینده سبز در کنار صرفه جویی در مصرف آب و انرژی، هدیه ایی است برای تمامی ایرانیانی که سرزمینی آباد و سبزتر می خواهند.
    “تاژ”با هدف سلامت و زیبایی محیط زندگی و خانواده تصمیم به توسعه فعالیت های بشر دوستانه دارد که با کمک مشتریان وفادار خود هدیه ایی به آیندگان باشد.
    چربی های پایه گیاهی, استفاده از مواد شیمیایی غیر سمی و صرفه جویی در آب و انرژی از شاخص های اصلی تاژ برای تولید محصولات “دوستدار محیط زیست” خواهد بود تا بتواند سهمی کوچک ولی سازنده در ایجاد محیطی سالم برای آیندگان داشته باشد

    بستن
محصولات
مایع لباسشویی رنگین تاژ مقدار 1000 گرم
مایع لباسشویی مشکین تاژ مقدار 3750 گرم
پودر ماشین لباسشویی تاژ مدل Color بسته 500 گرمی
شیشه پاک کن بنفش تاژ مدل Purple Triangle وزن 500 گرم
مایع سفید کننده معطر تاژ وزن 750 گرم
مایع لباسشویی رنگی تاژ مقدار 3750 گرم