ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۹۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-ونک -خیابان شیخ بهایی -خیابان برزیل غربی -پلاک ۱۳۶ -طبقه چهارم -واحد شمالی
  • درباره ما : پر از کالا یکی از زیر مجموعه های تجاری سامانه ایده های نوین ابتکار است که تحت عنوان شرکت سهامی خاص و با شماره ثبت ۴۷۱۳۱۱ ، با هدف ایجاد بزرگترین و به روزترین مرکز خرید آنلاین کالا در ایران فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز نمود. این مجموعه تلاش دارد تا با فعالیت های تخصصی در زمینه فروش کالاهای تولیدی بتواند در زمینه بهبود سلامت و نیز بالابردن کیفیت آن گام مثبتی بردارد. پر از کالا با بهره م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    پر از کالا یکی از زیر مجموعه های تجاری سامانه ایده های نوین ابتکار است که تحت عنوان شرکت سهامی خاص و با شماره ثبت ۴۷۱۳۱۱ ، با هدف ایجاد بزرگترین و به روزترین مرکز خرید آنلاین کالا در ایران فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز نمود. این مجموعه تلاش دارد تا با فعالیت های تخصصی در زمینه فروش کالاهای تولیدی بتواند در زمینه بهبود سلامت و نیز بالابردن کیفیت آن گام مثبتی بردارد.

    پر از کالا با بهره مندی از متخصصین تولید کالا در زمینه های مختلف که همگی در داخل کشور فعالیت دارند، تلاش دارد تا بهترین پیشنهاد ها را برای شما تهیه و در اختیار شما قراردهد. ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب‌سایت پر از کالا این امکان را به همراهان ما می‌دهد تا در اسرع وقت و به ساده‌ترین شکل بتوانند کلیه اقلام مورد نیاز خود را تهیه و از امکانات ارائه‌شده بهره ببرند.

    بستن