ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۴۲۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان سهروردی جنوبی -پایین تر از چهارراه مطهری -کوچه نفیسی -پلاک ۲ -واحد ۱
  • درباره ما : شرکت آب معدنی رباط زاگرس یکی از بزرگترین کارخانجات تولید آب معدنی طبیعی کشور است که پس از اخذ تأییدیه آب مربوط به چهار فصل آن (چشمه سراب رباط از منابع آبی سرچشمه های زاگرس) از اداره کل استاندارد و معاونت غذا و دارو، کلنگ احداث آن در سال ۱۳۸۳ در منطقه سرسبز و زیبای سراب رباط از توابع شهرستان خرم آباد به زمین زده شد. بعد از اجرای عملیات ساختمانی و نصب و راه اندازی ماشین آلات و دستگاهها و ج ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آب معدنی رباط زاگرس یکی از بزرگترین کارخانجات تولید آب معدنی طبیعی کشور است که پس از اخذ تأییدیه آب مربوط به چهار فصل آن (چشمه سراب رباط از منابع آبی سرچشمه های زاگرس) از اداره کل استاندارد و معاونت غذا و دارو، کلنگ احداث آن در سال ۱۳۸۳ در منطقه سرسبز و زیبای سراب رباط از توابع شهرستان خرم آباد به زمین زده شد. بعد از اجرای عملیات ساختمانی و نصب و راه اندازی ماشین آلات و دستگاهها و جذب و آموزش نیروهای فنی، اداری و کارگری در سال ۱۳۸۵ توسط رییس وقت مجلس شورای اسلامی افتتاح گردید.

    ماشین آلات خطوط تولید کارخانه تماماً از شرکت krones آلمان خریداری گردیده و محصولات آن با دو برند بیشه و آیس لند در گستره وسیعی از کشور توزیع می شوند.

    از انجایی که وجود نیترات زیاد در آب به طور فوق العاده ای برای سلامتی مضر میباشد، یکی از مهمترین مولفه ها در تأیید آب معدنی و صدور مجوز قانونی فعالیت آن، پایین بودن نیترات بوده و میزان پایین نیترات (۶۱ صدم میلی گرم در لیتر) در محصول آب معدنی این شرکت گویای کیفیت بالای آن میباشد. همچنین سیلیس موجود در آب که از پوسیدگی دندان ها جلوگیری میکند در ترکیب محصول آب معدنی این شرکت به میزان کافی وجود دارد.

    بستن
محصولات
ماء الشعیر گازدار با طعم کلاسیک
آب میوه گازدار با طعم آب انگور قرمز
درب بطری , پریفرم , فیلم شرینگ، فیلم بسته بندی و بسته بندی وکیوم
آب معدنی 1.5 لیتری بیشه
آب معدنی 0.5 لیتری بیشه
آب معدنی 1.5 لیتری آیسلند
ماء الشعیر گازدار با طعم لیمو
ماء الشعیر گازدار با طعم استوایی
ماء الشعیر گازدار با طعم هلو