ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن
  • تعداد بازدید : ۸۰۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – خیابان احمد قصیر – کوچه ششم – پلاک ۱۷ و ۱۸
  • درباره ما : شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن (تراورس) بعنوان یکی از بزرگترین شرکتهای اقماری راه آهن ج.ا.ا در سال ۱۳۷۱ تاسیس گردید. این شرکت از بدو فعالیت با عنایت خداوند تبارک و تعالی و بهره گیری از پرسنل متعهد، متخصص و کارآزموده، توانسته است تحولی عظیـــم و بدیع در این بخش از صنعت ریلی پدید آورد، به نحوی که توسعه شبکه راه آهن پس از تاسیس این شرکت، رشد کمی و کیفی قابـــل ملاحظه ای را تجربه ن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن (تراورس) بعنوان یکی از بزرگترین شرکتهای اقماری راه آهن ج.ا.ا در سال ۱۳۷۱ تاسیس گردید. این شرکت از بدو فعالیت با عنایت خداوند تبارک و تعالی و بهره گیری از پرسنل متعهد، متخصص و کارآزموده، توانسته است تحولی عظیـــم و بدیع در این بخش از صنعت ریلی پدید آورد، به نحوی که توسعه شبکه راه آهن پس از تاسیس این شرکت، رشد کمی و کیفی قابـــل ملاحظه ای را تجربه نموده است. شرکت تراورس در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی کشور، در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۹ به بخش خصوصی واگـــذار و هم اکنون بعنوان یکی از شرکتهای زیر مجموعه شرکت توسعه سرمایه گذاری امیر منصور آریا می باشد.

    فلسفه وجودی شرکت تراورس، کمک به توسعه و نگهداری راه آهن کشور می باشد و در همین راستا وظایف اصلی شرکت عبارتند از :
    تولید انواع تراورس اعم از چوبی و بتنی، روسازی، زیرسازی و بازسازی خطوط ریلی و همچنین نگهــــداری از خطوط و ابنیه فنی موجود در شبکه راه آهن سراسری کشور می باشد. البته این شرکت صرفـاً به توسعه و نگهداری از خطوط شبکه ریلی بسنده نکرده و سیاستهای خود را در راه سازی و سایر زمینه های عمرانی نیز گسترش داده است.

    چسب گرانول-چسب ممبران-چسب قالبی

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
تراورس های بتنی پیش تنیده
تراورسهای سوزن