ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۸۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-میدان کاج-خیابان سرو شرقی-خیابان چهارم-پلاک ۲۰-طبقه دوم
  • درباره ما : بازرگانی حسن جعفری فعالیت خود را از سال ۱۳۶۵ به‌صورت فروش عمده انواع خرما و رطب آغاز کرد و از سال ۱۳۸۲ محصولات خود را وارد فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر کشور نمود. با ثبت برند مروارید سیاه در سال ۱۳۸۸، محصولات این شرکت که بهترین انواع رطب و خرما را شامل می‌شود، روانه بازار گردید. محصولات مروارید سیاه که دست‌چینی از باکیفیت‌ترین و بهترین رطب‌های بم و ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بازرگانی حسن جعفری فعالیت خود را از سال ۱۳۶۵ به‌صورت فروش عمده انواع خرما و رطب آغاز کرد و از سال ۱۳۸۲ محصولات خود را وارد فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر کشور نمود. با ثبت برند مروارید سیاه در سال ۱۳۸۸، محصولات این شرکت که بهترین انواع رطب و خرما را شامل می‌شود، روانه بازار گردید.

    محصولات مروارید سیاه که دست‌چینی از باکیفیت‌ترین و بهترین رطب‌های بم و بروات استان کرمان و خرمای نخلستان‌های حاجی‌آباد استان هرمزگان است در سال‌های اخیر ازلحاظ تنوع، طراحی و بسته‌بندی رشد قابل‌توجهی داشته و انواع مختلف خرما در بسته‌بندی‌های مقوایی، پلاستیکی و در پاکت‌های زیپ‌دار ایستاده تولید گردیده است.

    پیش‌بینی می‌شود که این کمپانی تا پایان سال ۹۴ به ظرفیت تولید یک‌میلیون و نیم جعبه از انواع خرما و رطب دست یابد. این مجموعه در نظر دارد تا با به‌کارگیری جدیدترین فن‌آوری‌های روز دنیا، به تولید، توسعه تجارت و صادرات انواع رطب و خرما پرداخته و خرما و رطب‌های بی‌نظیر ایرانی را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید.

    مجموعه بازرگانی حسن جعفری دارای پروانه و شناسه بهداشت از وزارت بهداشت و درمان و همچنین پروانه استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران است.

    بستن
محصولات
رطب مضافتی
خرمای زاهدی
خرمای پیارم
خرمای پیارم