ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۱۸ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/ahtco
  • آدرس : تهران- خيابان آزادي -جنب وزارت كار -جنب بانك مسكن- پلاك ٣٥٥ -طبقه ٣ -واحد٥
  • درباره ما : شرکت lamello در سال ۱۹۴۴ توسط آقای Hermann strainer در شهر liestal در کشور سوئیس که برای کار به صورت تخصصی بر روی اتصالات چوب میباشد تاسیس گردید. در ابتدا اتصالات بیسکویتی را اختراع و به صورت گسترده بر روی این اتصال کار کردند در سال ۲۰۰۴ نسل جدید اتصالات به نامp-system ابداع و وارد بازار جهانی کردند . از آن سال به بعد روز به روز مدل های مختلف با طرحها و کارایی گوناگون عرضه شده است.این شـ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت lamello در سال ۱۹۴۴ توسط آقای Hermann strainer در شهر liestal در کشور سوئیس که برای کار به صورت تخصصی بر روی اتصالات چوب میباشد تاسیس گردید. در ابتدا اتصالات بیسکویتی را اختراع و به صورت گسترده بر روی این اتصال کار کردند در سال ۲۰۰۴ نسل جدید اتصالات به نامp-system ابداع و وارد بازار جهانی کردند . از آن سال به بعد روز به روز مدل های مختلف با طرحها و کارایی گوناگون عرضه شده است.
    این شـرکت به دنبـال پیدا کـردن راه حلی منـاسب برای کمک به خلق و تــولید اتصـالات در محصولات چـوبی بوده تا بتواند مشتریـان خود را در تمـام نقـاط دنیـا برای سهولت در انجـام کــار یـاری کند.
    کارمندان با تجربه شرکت lamello نگاهی رو به سوی آینده دارند و آنها به خوبی در راستای هر چه بهتر تجارت، خلاقیت، مسئولیت پذیری و باارائه راهکارهایی اساسی شرکت خود را یاری می کنند .
    کیفیت و دقت باعث رشد روز افزون این شرکت در کل دنیاشده و همچنین این شرکت با ارائه تجربه ای که در سالیان متمادی در خدمت مشتریان خود قرار داده توانسته باعث پیشرفت هر چه بیشتر این شرکت در عرصه اتصالات در محصولات چوبی شود.

    بستن
محصولات
اتصال چوبی Divario P-18