ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۰۸۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان-دروازه دولت-ابتدای چهار باغ پایین -مجتمع تجاری بهار -پلاک ۱/۲۳
  • درباره ما : شرکت تولیدی روماک پلیمر خاورمیانه در سال ۱۳۹۱ با هدف تولید محصولات پی وی سی تاسیس گردید . اکنون پس از سالها تلاش وکسب تجربه واعتبار در بازار، در جهت نوآوری و با تکیه بر بیش از سال ها فعالیت و شناخت بازار های داخلی وخارجی ،مفتخر است که جهت مصرف انواع محصولات پی وی سی ازقبیل :نوارلبه و تولید گرانول را به مشتریان محترم عرضه نماید . این شرکت با تکیه بر دانش فنی روز و همچنین داشتن دستگاه اکس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی روماک پلیمر خاورمیانه در سال ۱۳۹۱ با هدف تولید محصولات پی وی سی تاسیس گردید . اکنون پس از سالها تلاش وکسب تجربه واعتبار در بازار، در جهت نوآوری و با تکیه بر بیش از سال ها فعالیت و شناخت بازار های داخلی وخارجی ،مفتخر است که جهت مصرف انواع محصولات پی وی سی ازقبیل :نوارلبه و تولید گرانول را به مشتریان محترم عرضه نماید .

    این شرکت با تکیه بر دانش فنی روز و همچنین داشتن دستگاه اکسترودر،گرانول ساز،میکسر و پرینتر با ظرفیتهای مختلف قادر به تولید انواع محصولات PVC میباشد. وبه علت تولید محصولات با کیفیت از مواد اولیه عالی و همچنین تحویل به موقع مورد استقبال شرکت های معتبر و تراز اول قرار گرفته است و در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان و اصل مشتری مداری ، این شرکت دارای بخش مهم کنترل کیفی میباشد که کلیه محصولات تولیدی در فرایند تولید مورد آزمایش های استاندارد قرار میگیرد.

    همچنین این شرکت جهت رفع نیاز مشتریان به بافت زمینه MDF بر روی سطح نوارلبه ،خود را به واحد چاپ چند ایستگاهه تجهیز نموده است .

    ضمنا مفتخریم اعلام نماییم با بهره گیری مناسب از امکانات کافی و مدرن ترین دستگاهها ، محصولات در خواستی شما را تولید نماییم.

    سعی وهدف ما همواره بهره گیری از تجربیات ،پیشنهادات و استقبال از انتقادات شما عزیزان جهت ارتقاء سطح کیفی تولیدات خود میباشد

    بستن