ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۳۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : شيراز – خيابان زند-ساختمان زند شماره ۴۹۲-واحد ۳۱
  • درباره ما : شرکت صنایع شیمیایی شیراز یکی از شرکت های پیشرو در تولید چسب های اوره فرمالدئید، چسب های ملامین فرمالدهید، رزین های آمینه، فرمالین و UFC ۶۵-۸۵ در ایران میباشد. این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۳۸۷ با بهره گیری از پرسنل مجرب و متخصص آغاز نموده و تاکنون تا با تلاش بی وقفه، ضمن ارائه محصولاتی با کیفیت برتر و در بردارنده عملکردی بی نظیر ،در خدمت مشتریان داخلی و خارجی خود باشد. مدیریت و پرسنل ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنایع شیمیایی شیراز یکی از شرکت های پیشرو در تولید چسب های اوره فرمالدئید، چسب های ملامین فرمالدهید، رزین های آمینه، فرمالین و UFC ۶۵-۸۵ در ایران میباشد. این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۳۸۷ با بهره گیری از پرسنل مجرب و متخصص آغاز نموده و تاکنون تا با تلاش بی وقفه، ضمن ارائه محصولاتی با کیفیت برتر و در بردارنده عملکردی بی نظیر ،در خدمت مشتریان داخلی و خارجی خود باشد.

    مدیریت و پرسنل

    دانش و تجربه، شاخصه اصلی مدیریت در این مجموعه صنعتی میباشد به نحوی که میتوان از مدیران این شرکت به عنوان طلایه داران صنعت تولید فرمالین و محصولات وابسته به آن، با سابقه ای چهل ساله در کشور نامبرد. هم اکنون بالغ بر ۵۰ نفر پرسنل مجرب و متخصص در این شرکت مشغول به کار میباشند که خود از جمله سرمایه های اصلی شرکت به شمار میروند.

    تکنولوژی و فرمولاسیون

    این مجموعه صنعتی با بهره گیری از دانش و فناوری روز اروپا در تولید فرمالین و محصولات وابسته، ضمن ارائه محصولاتی با فرمولاسیون های جدید بر اساس نیاز هر مشتری، توانسته است گامی مهم در استاندارد سازی و ارتقاء این صنعت در کشور داشته باشد.

    فروش و بازاریابی

    علیرغم حضور رقبای قدرتمند در بازار، این مجموعه توانسته با اتکا به دانش و تجربه پرسنل و مدیریت خود، فروش محصولات و سهم بازار خود را به طور چشمگیری ارتقاء دهد. از جمله مزیت های رقابتی این گروه صنعتی میتوان به ارائه خدمات رایگان پیش و پس از فروش اشاره کرد. در همین راستا و برای اولین بار در ایران، متخصصین این شرکت ضمن بازدید از خطوط تولید مشتریان، به ارائه محصول با فرمولاسیون اختصاصی برای هر مشتری میپردازند و پس از آزمودن کیفیت و کارایی محصول تولیدی در محل، رضایتمندی کامل شرکای تجاری خود را فراهم می آورند.

    بستن
محصولات
فرمالین
چسب اوره فرمالدئید
چسب ملامین -اوره فرمالدئید
فرم اوره UFC 65
فرم اوره UFC 85
رزین آغشته سازی UF
رزین آغشته سازی MF
رزین آغشته سازی MUF
پودر قالبگیری اوره- فرمالدئید
پودر قالبگیری اوره- فرمالدئید
پودر قالبگیری ملامین- فرمالدئید