ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
گروه صنعتی سعادت چوب خاورمیانه
  • تعداد بازدید : ۸۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بزرگراه فتح-جاده شهریار-روبروی پمپ بنزین سعید آباد-کوچه وحید ۳
  • درباره ما : گروه صنعتی سعادت ، تولید کننده محصولات چوبی لوکس ساختمانی است . محصولات گروه با برند “رویال سعادت” در بازار داخلی عرضه می گردد، رویال یکی از پیشرفته ترین کارخانجات صنایع چوب در ایران را در اختیار داشته و با استفاده از ماشین آلات روز اروپایی و خط رنگ منحصر به فرد ، محصولاتی با بالاترین کیفیت را تولید می نماید.رویال سعادت با بیش از پانزده سال فعالیت مستمر، پیشرو در صنایع لوکس چ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنعتی سعادت ، تولید کننده محصولات چوبی لوکس ساختمانی است . محصولات گروه با برند “رویال سعادت” در بازار داخلی عرضه می گردد، رویال یکی از پیشرفته ترین کارخانجات صنایع چوب در ایران را در اختیار داشته و با استفاده از ماشین آلات روز اروپایی و خط رنگ منحصر به فرد ، محصولاتی با بالاترین کیفیت را تولید می نماید.
    رویال سعادت با بیش از پانزده سال فعالیت مستمر، پیشرو در صنایع لوکس چوبی و طبیعی در جهت رضایت خـاطر مشتریان با تولید محصولات با کیفیت و با ایجاد نمایشگاه فروش محصولات در تهران، شهرک غرب، مجتمع پلاتین با برترین مدل های روز دنیا در خدمت شما عزیزان می باشد.
    این مجموعه با دراختیار داشتن پیشرفته ترین تکنولوژی روز ، تولیدات متنوعی را در زمینه دکوراسیون داخلی سازگار با طبیعت و هماهنگ با بینش زیبا پسندان ارائه می نماید.
    رویال سعادت نماینده انحصاری شرکت WS ایتالیا در ایران می باشد. این شرکت بزرگترین تولید کننده دربهای تمام چوب در اروپا است و محصولاتی بی نظیر ارائه می نماید

    بستن
محصولات
درب چوبی
درب های چوبی مدرن
کمد دیواری و کلوزت
دکوراسیون
کابینت کلاسیک
کابینت مدرن
سرویس خواب
ترمو وود
روشویی