ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۸۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-جاده آبعلی-کمرد -خیابان صنعت غربی -خیابان موسوی-پلاک ۳/۱
  • درباره ما : گروه صنعتی مرجان با عنایت پروردگار متعال از سال ۱۳۷۹ با هدف تولید یراق آلات مورد نیاز صنعت چوب بنا نهاده شد و با تلاش مستمر در راه پیشرفت صنعت یراق آلات کشور عزیزمان و نیز جلب رضایت مصرف کننده رشد کیفیت محصولات را سرلوحه کار خود قرار داد. این مجموعه در سال ۹۵ با هدف حفاظت از منابع طبیعی و جنگل ها، تولید گل های طرح منبت PVC را (که جایگزین مناسبی برای گل های منبت چوبی میباشند) اولویت کار ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنعتی مرجان با عنایت پروردگار متعال از سال ۱۳۷۹ با هدف تولید یراق آلات مورد نیاز صنعت چوب بنا نهاده شد و با تلاش مستمر در راه پیشرفت صنعت یراق آلات کشور عزیزمان و نیز جلب رضایت مصرف کننده رشد کیفیت محصولات را سرلوحه کار خود قرار داد.

    این مجموعه در سال ۹۵ با هدف حفاظت از منابع طبیعی و جنگل ها، تولید گل های طرح منبت PVC را (که جایگزین مناسبی برای گل های منبت چوبی میباشند) اولویت کار خود قرار داد.

    اكنون كه در طي يك سال گذشته با ارائه بيش از يكصد مدل به صورت روتين به بازار هاي داخلي و ترويج و آموزش استفاده از اين قطعات در نمايشگاه هاي بين المللي موارد استفاده از اين قطعات از سيستمهاي آشپز خانه و كابينهاي روشويي تا دكوراسيون داخلي ساختمانها و حتي نماهاي ساختمان گسترده شده مفتخريم كه قدمي هر چند كوچك در تسريع ساخت قطعات مورد نياز دكوراسيون پروژه هاي ساختماني برداشته ايم و هزينه هاي نهايي را براي مصرف كننده نهايي به حداقل رسانيده ايم.

    بنابراین در جهت ارتقای روز افزون سطح کیفی محصولات خود نیاز به همکاری دو سویه بین گروه صنعتی مرجان و مصرف کنندگان داریم. در همین راستا با انتقادات و پیشنهادات سازنده خود ما را در این امر خطیر یاری کنید.

    بستن
محصولات
گل های PVC طرح منبت
گل طرح منبت (pvc) کد 112
سرستون pvc کد 4
اتصالات
پایه های گروه صنعتی
دستگیره