ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۱۱ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCVkIcUC4j1r6R5XYS7F6oKA
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/baspargostar
  • آدرس : تهران - بلوار نلسون ماندلا- خیابان گلفام- پلاک ۵۶
  • درباره ما : شرکت بسپار گستر در سال ۱۳۸۷ با هدف تولید آمیزه­ های پلیمری مورد استفاده در صنایع خودروسازی با تأکید بر بومی سازی فناوری، تأسیس گردید. تدوین سند چشم انداز شرکت بر پایه دو اصل تولید محصولات در رده فناوری محصولات شرکت­های پیشروی جهانی و توسعه متوازن در هر سه مؤلفه­ ی فناوری (سخت افزار، مغز افزار و نرم افزار) انجام گردیده است. بسپار گستر بر اساس این سند چشم انداز، در سال ۱۴۰۰، با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بسپار گستر در سال ۱۳۸۷ با هدف تولید آمیزه­ های پلیمری مورد استفاده در صنایع خودروسازی با تأکید بر بومی سازی فناوری، تأسیس گردید. تدوین سند چشم انداز شرکت بر پایه دو اصل تولید محصولات در رده فناوری محصولات شرکت­های پیشروی جهانی و توسعه متوازن در هر سه مؤلفه­ ی فناوری (سخت افزار، مغز افزار و نرم افزار) انجام گردیده است. بسپار گستر بر اساس این سند چشم انداز، در سال ۱۴۰۰، با توجه به خالی بودن جای یک بنگاه با تولیدات مشابه در مقیاس جهانی در سطح منطقه، از لحاظ حجم تولید و فروش در زمینه آمیزه­ های پلیمری با فناوری پیشرفته و چسب های پایه پلیمری، به یاری خداوند جزء ۳ شرکت برتر منطقه خواهد بود. در همین راستا از سال ۱۳۹۱ تولید و توسعه چسب­های گرمانرم بر پایه اتیل وینیل استات مورد استفاده در صنعت چوب با برند “لومیناک، Luminak” آغاز گردید. در حال حاضر این چسب­های گرما نرم جهت سایر مصارف از جمله بسته بندی، صحافی، فیلترسازی، فرش، نی چسبانی و صنایع بهداشتی علاوه بر آمیزه های بر پایه پلی پروپیلن در سبد محصولات بسپار گستر وجود دارند.

    ظرفیت تولیدی بسپار گستر هم اکنون ۱۰،۰۰۰ تن سالیانه می باشد. کارخانه شرکت در کیلومتر ۴۵ جاده خاوران، شهرک صنعتی پایتخت و دفتر مرکزی شرکت در کیلومتر ۱۲ جاده خاوران، شهرک صنعتی خاوران واقع شده است.

    بسپار گستر جهت تحقق آرمان شعار خود یعنی “کیفیت از طریق نوآوری…” “Quality Through Innovation…”، سرمایه­گذاری قابل اعتنایی در توسعه­ ی سرمایه­ ی انسانی متخصص، مدیریت دانش، تحقیق و توسعه و استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱:۲۰۰۸ انجام داده است. همچنین بسپار گستر در طول دوران فعالیت خود موفق گردیده است استانداردهای شرکت ساپکو در زمینه محصولات مورد استفاده این شرکت در صنعت قطعه سازی خودرو و عنوان شرکت دانش بنیان را از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کسب نماید.

    بستن
محصولات
لومیناک 139.1 (سطل)
لومیناک 139.1 (کیسه 10 کیلویی)
لومیناک 139.1 (کیسه)
لومیناک 239.1 (سطل)
لومیناک 239.1 (کیسه)
لومیناک 339.1 (سطل)
لومیناک 339.1 (کیسه)
لومیناک 439.1 (سطل)
لومیناک 539.1
لومیناک 639 (سطل)
لومیناک 1239
لومیناک 1239.1
لومیناک 739.11
لومیناک 1039.5
لومیناک 739.3