ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۰۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد-بزرگراه شهید چراغچی-خیابان طرح چی -طوسی ۳۱ -کوچه مینافام
  • درباره ما : شركت تولیدی صنعتی مینافام در سال هزار و سیصد و هفتاد و هشت با نام شركت الوار كاران و با سه نفر پرسنل فعالیت خود را در بخش صنعت چوب آغاز نمود و از سال هزار و سیصد و هشتاد و یك فعالیتهای خود را گسترش داد بطوریكه هم اینك این شركت خدمات تخصصی خود را در زمینه صنایع چوب و ام دی اف با نام تجاری مینافام بطور گسترده ای ارائه می دهد.آنچه در ادامه از نظر شما می گذرد آشنایی اجمالی با امكانات، خدمات، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت تولیدی صنعتی مینافام در سال هزار و سیصد و هفتاد و هشت با نام شركت الوار كاران و با سه نفر پرسنل فعالیت خود را در بخش صنعت چوب آغاز نمود و از سال هزار و سیصد و هشتاد و یك فعالیتهای خود را گسترش داد بطوریكه هم اینك این شركت خدمات تخصصی خود را در زمینه صنایع چوب و ام دی اف با نام تجاری مینافام بطور گسترده ای ارائه می دهد.آنچه در ادامه از نظر شما می گذرد آشنایی اجمالی با امكانات، خدمات، اهداف و توانمندی های این شركت می باشد.كارخانه مینافام هم اكنون دارای سه هزار متر مربع سوله، دویست و پنجاه متر مربع ساختمان اداری و نزدیك به شصت نفر پرسنل مجرب و كارآزموده در مكان فعلی خود واقع در كیلومتر سه جاده خین عرب، با هدف به دست آوردن سهم مطلوبی از بازار، آماده ارائه خدمات به انبوه سازان، هتل داران و مشتریان خانگی می باشد.

    سازمان تامین خدمات و مواد شركت مینافام، با استقرار سیستم مدیریت زنجیره تأمین محصولات خود را از مرغوب ترین مواد اولیه موجود در این صنعت تهیه و تولید می كند. بطوریکه در ساخت محصولات خود، از انواع ورق های فشرده چوبی شامل نئوپان، ام دی اف و ... انواع روكش های چوبی و پی وی سی و بهترین یراق آلات استفاده می شود كه بخشی از این مواد از كشورهای اروپائی مانند آلمان، اتریش، پرتغال و تركیه و بخش دیگر آن از تولید كنندگان معتبر داخلی تامین می گردد. شركت تولیدی صنعتی مینافام مفتخر است با بهره گیری از آخرین تكنولوژی صنعت چوب و ماشین آلات مدرن اروپائی، خدمات خود را با رعایت استانداردهای كیفی و زیست محیطی، در بالاترین سطح مرغوب ارائه می دهد.

    بستن
محصولات
کابینت کلاسیک
کابینت روکش چوب
کابینت ترکیبی
کابینت لاکر
کابینت تمام چوب مدرن
نورپردازی کابینت
کابینت شیشه ای
کابینت اکرلیک هایگلاس
صفحات آشپزخانه
درب تمام چوب کلاسیک
درب روکش چوب مدرن
درب ترکیبی
درب سفارشی
درب روکش پی وی سی
درب ضد سرقت و حریق
کمد
اتاق کودک
دکوراسیون
کشو و درب ها
سبد ادویه و مواد غذایی
کنج و قفسه
سبد مواد شوینده
پریز توکار
جک و لولا
یراق آلات