ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۸۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-میدان ونک-خیابان ملاصدرا-روبروی بیمارستان بقیه الله-پلاک ۱۸۹-واحد ۱۰
  • درباره ما : این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۱ با مدیریت آقای غلامعلی مقدم شروع کرد . ابتدا صرفا در ارائه خدمات امور گمرکی و ترخیص کالا فعالیت داشت ، سپس با گسترش دامنه فعالیت در زمینه های تجارت مرزی با کشور ترکیه ، واردات کالا از کشورهای آسیای میانه و اروپا به اقتضای فعالیت بعنوان یک شرکت چند منظوره به منظور خدمات رسانی به مشتریان فعالیت گسترده خود را آغاز کرد. از آنجاییکه توسعه تجارت و موفقیت در ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۱ با مدیریت آقای غلامعلی مقدم شروع کرد . ابتدا صرفا در ارائه خدمات امور گمرکی و ترخیص کالا فعالیت داشت ، سپس با گسترش دامنه فعالیت در زمینه های تجارت مرزی با کشور ترکیه ، واردات کالا از کشورهای آسیای میانه و اروپا به اقتضای فعالیت بعنوان یک شرکت چند منظوره به منظور خدمات رسانی به مشتریان فعالیت گسترده خود را آغاز کرد.

    از آنجاییکه توسعه تجارت و موفقیت در آن در قدم اول صرفه جویی در زمان و تقلیل قیمت تمام شده و کیفیت خدمات ارائه شده منشور یک شرکت تجاری می باشد این شرکت با جامه عمل پوشاندن به این امر و چهار اصل مهم تهیه وتوزیع کالاهای وارداتی که عبارت ازخرید، حمل ، ترخیص و توزیع می باشد ؛ در قیمت تمام شده کالا که بعنوان منشور اصلی مطرح است از طریق خود شرکت امکان پذیر گردید.لذا با همکاری شرکت حمل و نقل بین المللی با داشتن ۷۰ تریلی با مدارک ترانزیت از کشورهای همسایه و اروپا و آسیای میانه در حمل کالاهای خود شرکت و کالاهای واسطه ای همکاری جدی مینماید .

    از طرفی با داشتن اکیپ ترخیص کاری مجرب بصورت کادر دائمی شرکت فعال درگمرکات تهران وشعبات ترخیص کاری درگمرکات مرزی و گمرکات سراسر ایران به امر ترخیص کالا اهتمام خاصی گمارده و سرویس قابل قبولی به مشتری ارائه می نماید.

    لذا تنها کالای وارداتی خود به نام ایشیک از کشور ترکیه به لحاظ کیفیت بالا و حمل بدون واسطه و سریع و ترخیص سریع و بدون هزینه های متورم که در نزول قیمت تمام شده موثر بوده و با حضور در بازار با قیمتی پایین و کیفیتی بالا در مقابل کالاهای مشابه خارجی افتخاری بزرگ برای این شرکت و ادعائی فایق بر تمام ادعاها می باشد .

    بستن
محصولات
پنل درب
PVC ام دی اف MAT
پارتیکل ملامینه
ام دی اف پنل ضد خش آکریلیک
پارکت