ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۰۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-پیروزی- روبه روی خیابان ششم نیروی هوایی-پلاک ۲۴ -واحد ۷
  • درباره ما : شرکت ” به آرا ایده آل سهند” که در سال ۱۳۸۸ بصورت سهامی خاص با مسولیت محدود تاسیس گردیده و اکنون با گذشت سالها فعالیت مستمر و پویا، هم اکنون در زمره شرکت¬های برتر صنعت آرایشی کشور شناخته می شود ، ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش بوده است که به صورت پویا و نظامند، در توسعه و تعالی زیرساختهای سلامت کشور ایفای نقش نماید و با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی خود در را ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ” به آرا ایده آل سهند” که در سال ۱۳۸۸ بصورت سهامی خاص با مسولیت محدود تاسیس گردیده و اکنون با گذشت سالها فعالیت مستمر و پویا، هم اکنون در زمره شرکت¬های برتر صنعت آرایشی کشور شناخته می شود ، ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش بوده است که به صورت پویا و نظامند، در توسعه و تعالی زیرساختهای سلامت کشور ایفای نقش نماید و با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی خود در راستای تحقق اهدافی چون توسعه سلامت همگانی و مبارزه با اجناس بی کیفیت آرایشی، که دغدغه مسولان حوزه سلامت کشور می باشد، گام بردارد و در این راستا با اخذ تمامی مجوزهای بهداشتی اقدام به واردات محبوب ترین برندهای آرایشی از کشور آلمان و توزیع تمامی محصولات با برچسب سلامت سازمان غذا و دارو کشور می نماید.
    با چنین رویکردی که تأمین نیازهای آرایشی طیف وسیعی از مشتریان در اولویت قرار گرفته ، ماموریت یا محدوده کاری این شرکت به شرح ذیل معین گردیده است :

    اهداف (خط مشی) شرکت
    تامین یک محصول آرایشی کاملا ایمن و سالم مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا
    سلامت و رضایت مصرف کننده
    ارتباط مستقیم با مصرف کننده
    ایجاد اعتماد متقابل بین مصرف کننده و شرکت
    احترام به همه سلیقه ها، طرز فکر ها و فرهنگ ها
    به روز رسانی و تکمیل محصولات همگام با بزرگان این صنعت
    شرکت ” به آرا ایده آل سهند ” در حال حاضر با بیش از ۱۰۰ تنوع رنگی در زمینه محصولات آرایشی به عنوان يك شركت خصوصي در زمینه محصولات آرایشی در يك تراز پیشرو و دانش بنیان مشغول به فعالیت می باشد. روند حرکتی این شرکت بر مبنای یک رویکرد مدیریتی صحیح به نحوی بنا نهاده شده که کلیه فرآیندها با هم افزایی دانش و تجربه بر اساس یک تفکر سیستماتیک، یکسان و هماهنگ پیگیری شوند.
    عزم و اراده مدیران این شرکت در طی سالیان متمادی، همواره به نحوی بوده که این مجموعه خصوصی را در جهت توسعه و تعالی رهنمون ساخته و بیش از پیش، بخشی از دغدغه های مسولان حوزه سلامت کشور و بانوان این مرز¬ و بوم را مرتفع نماید. بدیهی است تلاش و سرمایه گذاری در این عرصه گسترده با مشکلات و چالش های بسیاری همراه بوده و است اما هدف سلامت و رضایت بانوی ایرانی مهمترین عاملی بوده که فراتر از انگیزه های اقتصادی مدنظر قرار گرفته است …

    بستن
محصولات
خط چشم براش
مداد لب با دوام 135
پودر ابرو 520
ریمل
01Sweet Toffe
مداد ابرو 300
رژ لب 01
رژ لب 02
رژ لب 03
رژ لب 04
رژ لب 05
رژ لب 06
رژ لب 07
رژ لب 08
رژ لب 09
رژ لب 10
رژ لب 11
رژ لب 12
رژ لب 13
رژ لب 14
مداد لب 100
مداد لب 101
مداد لب 102
مداد لب 103
مداد لب 105
مداد لب 113
مداد لب بادوام 135
مداد ابرو 500
مداد ابرو 501
پودر ابرو 520
پودر ابرو 526
خط مایع اکسنت 542
خط مایع اکسنت 540
خط مایع اکسنت 543
مداد ابرو 300
ریمل لچیک