ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۰۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – بلوار میرداماد-خیابان کازرون جنوبی-پلاک ۳
  • درباره ما : شرکت دارویی و بهداشتی کیان طب پاسارگاد در سال ۱۳۸۵ توسط گروهی از کارشناسان در زمینه تولید و واردات دارو؛ مکمل های غذایی و محصولات آریشی و بهداشتی تاسیس گردیده است.مدیران این شرکت مفتخرند که از ابتدای جداسازی واحد مکمل های دارویی و غذایی از دارو در سال ۱۳۸۴ همواره با تاسیس اتحادیه واردکنندگان مکمل ها به همراه سایر پیشتازان این صنعت و حضور مستمر د رهیئت مدیره این اتحادیه و کمیته های فنی و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت دارویی و بهداشتی کیان طب پاسارگاد در سال ۱۳۸۵ توسط گروهی از کارشناسان در زمینه تولید و واردات دارو؛ مکمل های غذایی و محصولات آریشی و بهداشتی تاسیس گردیده است.
    مدیران این شرکت مفتخرند که از ابتدای جداسازی واحد مکمل های دارویی و غذایی از دارو در سال ۱۳۸۴ همواره با تاسیس اتحادیه واردکنندگان مکمل ها به همراه سایر پیشتازان این صنعت و حضور مستمر د رهیئت مدیره این اتحادیه و کمیته های فنی و مشورتی در کنار کارشناسان و مدیران سازمان غذا و دارو بوده اند.
    این شرکت در حال حاضر نماینده شرکت های هلث امپایر از کانادا شرکت بایوساین از آلمان در زمینه تولید مکمل های غذایی و ورزشی و نماینده انحصاری آیسول( تنها شوینده تخصصی چشم) و فمسول (شوینده اینتیمیت ویژه بانوان )در ایران می باشد.
    واحد تحقیق و توسعه شرکت کیان طب پاسارگاد در راستای تامین اهداف شرکت مبنی بر کمک به بهبود و ارتقا سلامتی در ایران علاوه بر انتخاب برترین محصولات کمپانی های مذکور بر اساس شرایط داخلی و منطقه ؛ اقدام به ایجاد امکانات به منظور بسته بندی و تولید این محصولات در ایران نموده است.

    بستن