ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۶۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : كيش -بازار بين المللي پرديس II-شماره ۱۵۱
  • درباره ما : بانوی ايراني برای زيبائي خود و حفظ آن اهميت ویژه ای قائل است. اگر چه زنان ايران زمين دارای زيبائي طبيعي خاصي هستند اما جهت حفظ و دوام آن ، هميشه به محصولات بهداشتي و آرايشي مناسب احساس نياز کرده اند. در راستاي تامين سريع و مطمئن اين نياز، شركت زركيش بيش از ۳۰ سال است كه در زمينه واردات ، توزيع و عرضه محصولات روزدنيا فعاليت مي كند. در حال حاضر دفتر فروش شركت در تهران و شعبه مرکزی در جزير ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بانوی ايراني برای زيبائي خود و حفظ آن اهميت ویژه ای قائل است. اگر چه زنان ايران زمين دارای زيبائي طبيعي خاصي هستند اما جهت حفظ و دوام آن ، هميشه به محصولات بهداشتي و آرايشي مناسب احساس نياز کرده اند.

    در راستاي تامين سريع و مطمئن اين نياز، شركت زركيش بيش از ۳۰ سال است كه در زمينه واردات ، توزيع و عرضه محصولات روزدنيا فعاليت مي كند. در حال حاضر دفتر فروش شركت در تهران و شعبه مرکزی در جزيره كيش واقع است . همان طور كه مي دانيد جزيره كيش جزء مناطق آزاد تجاري است كه علاوه بر جاذبه هاي توريستي داراي امكانات ویژه جهت واردات كالا است. اين شركت تا به حال محصولاتي با شهرت جهاني را با موفقيت عرضه كرده است. گواه اين موفقيت شبکه توزیع گسترده مصرف کنندگانی هستند كه از دير باز محصولات آرايشي وبهداشتی خود را از طريق شركت زركيش تامين کرده اند.

    شرکت زرکیش در سال ۱۳۸۰ سازماندهی مجدد شده وبا توجه به نیاز بازار وتقاضای مصرف کننده برای تنوع بیشتر محصولات خط مشي ذيل را سرلوحه فعاليت هاي خود قرار داده است:

    ۱- تامين محصولات آرايشي و بهداشتي برندهاي مرغوب و شناخته شده از طريق نمايندگي انحصاري
    ۲- اطلاع رساني و ارائه دقيق موارد مصرف و كاربرد ، مواد تشكيل دهنده تمامي محصولات از طریق چاپ و ارائه بروشور ، CD وسایت به زبان فارسی با هدف افزايش اطلاعات مصرف كنندگان و راهنمائي آنها براي انتخاب محصول مورد نظر

    ۳- ارائه طيف گسترده اي از محصولات روز دنيا مطابق با هر نوع سليقه و
    با كا ربردهاي مختلف
    ۴- توزيع محصولات از طريق مراكز فروش شناخته شده ، معتبر وتحت نظارت مستقيم شركت

    در حال حاضر شركت زركيش نمايندگي انحصاري محصولات پیررنه (Pierre Rene) ، لایلا (Layla Milano ) ، مونتیل پاریس (Monteil Paris ) و تی ال (T.Leclerc ) را در اختيار دارد. این تارنما ارائه كننده مجموعه برندهای فوق الذکر است كه اميد است مورد توجه شما قرار گيرد. لطفا هر گونه پرسش، اظهار نظر و يا انتقاد را به آدرس اين شركت ارسال فرمائيد تا در اسرع وقت به آن پاسخ داده شود.

    بستن
محصولات
رژگونه پودری
کرم پودر سفت کننده پوست(Lifting)
کرم چرب کاموفلاژ
پالت کانسیلر چهاررنگ
مرطوب کننده و پوشاننده کبودی دور چشم
پودربرنزه کننده توپی