ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۷۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - میدان ولیعصر - خیابان شقایق - پلاک ۲
  • درباره ما : شرکت صنعت غذایی بنا (سهامی خاص) با سرمایه گزاری خانواده بنا در سال ۱۳۸۶ به منظور تولید محصولات غذایی و فرآوری انواع مختلف مواد غذایی تأسیس گردید و در اولین گام اقدام به تأسیس یک کارخانه فرآوری تخم مرغ مایع پاستوریزه با آخرین تکنولوژی روز دنیا در شهرک صنعتی نظر آباد واقع در استان البرز در ۹۰ کیلومتری غرب تهران نمود . کلنگ احداث این کارخانه شهریور ماه ۱۳۸۶ زده شد و در اسفند ۱۳۸۸ به پایان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنعت غذایی بنا (سهامی خاص) با سرمایه گزاری خانواده بنا در سال ۱۳۸۶ به منظور تولید محصولات غذایی و فرآوری انواع مختلف مواد غذایی تأسیس گردید و در اولین گام اقدام به تأسیس یک کارخانه فرآوری تخم مرغ مایع پاستوریزه با آخرین تکنولوژی روز دنیا در شهرک صنعتی نظر آباد واقع در استان البرز در ۹۰ کیلومتری غرب تهران نمود . کلنگ احداث این کارخانه شهریور ماه ۱۳۸۶ زده شد و در اسفند ۱۳۸۸ به پایان رسید این کارخانه بر اساس اهداف توسعه ایی کشور و منطبق بر سمت و سوی اقتصاد کشور به محوریت بازار رقابتی احداث گردید . بر این مبنا معیارهای زیر در ساخت این کارخانه مورد توجه قرار گرفت.

    دیدگاه  ما  

    شرکت صنعت غذایی بنا بر مبنای دیدگاه بنیان گذار مجموعه گروه صنعتی بنا برای خود این هدف را قایل است تا محصولاتی تولید نماید که تأمین کننده نیاز هم میهنان و در بر گیرنده بهداشت و سلامتی آنان باشد . این شرکت هم گام با اهداف توسعه کشور و با دیدگاه نگرش به تحولات مثبت جهان و اهداف توسعه ، سازمان ملل متحد در هزاره سوم به دنبال دست یابی به آرمان سلامت ، بهداشت و تأمین غذای سالم و کافی برای مردم ایران و جهان است .

    مأموریت  ما  

    ما می کوشیم و سوگند یاد می کنیم تا برای دست یابی اهدافمان هم پیمان با هم همکاران در راستای تولید غذای سالم بهداشتی و با کیفیت از هیچ تلاشی فرو گذار نکنیم و متعهد به رعایت کیفیت ، حفظ محیط زیست برای نسلهای آینده ، سلامت روح و جسم همکارانمان ، بهداشت محصول و کنترل .... آزمایی فرآیندها و محصولات خود هستیم . دغدغه ما کودکان امروز و انسانهای تلاشگر سالم و خوشبخت فرداست چرا که قطعا" فردایی بهتر شادتر و زیباتر در انتظار ماست و این حق همه ماست.

    بستن
محصولات
مایع کامل پاستوریزه
زرده پاستوریزه
سفیده پاستوریزه