ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۸۸۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بلوار میرداماد-جنب مترو میرداماد-مجتمع رز میرداماد-طبقه دوم
  • درباره ما : شرکت سمیک با بیش از ۵۰ سال سابقه یکی از سازندگان مطرح پیانو می‌باشد. در این مطلب به معرفی این برند و برخی نوآوری‌های آن در صنعت ساخت پیانو میپردازیم.در سال ۱۹۵۸ Hyo Ick Lee شرکت سمیک را با هدف توزیع پیانوهای Baldwin در کره جنوبی تأسیس نمود. علیرغم شرایط اقتصادی دشوار در کشور جنگ زده‌ی کره ، لی در اوایل سال ۱۹۶۰ شروع به تولید و فروش تعداد محدودی پیانوی دیواری کرد که اغلب قطعات آن از ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سمیک با بیش از ۵۰ سال سابقه یکی از سازندگان مطرح پیانو می‌باشد. در این مطلب به معرفی این برند و برخی نوآوری‌های آن در صنعت ساخت پیانو میپردازیم.

    در سال ۱۹۵۸ Hyo Ick Lee شرکت سمیک را با هدف توزیع پیانوهای Baldwin در کره جنوبی تأسیس نمود. علیرغم شرایط اقتصادی دشوار در کشور جنگ زده‌ی کره ، لی در اوایل سال ۱۹۶۰ شروع به تولید و فروش تعداد محدودی پیانوی دیواری کرد که اغلب قطعات آن از خارج وارد می‌شد. با گذشت زمان و بهبود وضعیت اقتصادی کره جنوبی، لی دامنه فعالیتهایش را گسترش داد و درسال ۱۹۶۴ شروع به صادارت پیانوهای سمیک به سایر کشورها کرد. چیزی نگذشت که سمیک به یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان پیانو تبدیل شد و اغلب قطعات مورد استفاده در پیانو را خودش تولید می‌کرد. در چند دهه بعد سمیک در تولید سازهای دیگرنظیر گیتار نیز قدم برداشت و کارخانجاتی را دراندونزی تأسیس کرد. افزایش دستمزدها در کشور کره موجب شد تا سمیک بیشتر تولیدات خود را به کارخانه‌هایش در  اندونزی انتقال دهد.



    بستن
محصولات
JS 043
H 118
ANNA 110
JS 115
JS 112RID
JS 122LID
پیانو یاماها مدل JU109 PWH
پیانو یاماها مدل JU109 PM
پیانو یاماها مدل M2
پیانو یاماها مدل M3 SBW
پبانو دیجیتال یاماها مدل P-115
پبانو دیجیتال یاماها مدل CVP – 609
پیانو دیجیتال یاماها مدل CLP-645
پیانو دیجیتال یاماها مدل CLP-635
پیانو پرل ریور مدل EU-111 PB
پیانو پرل ریور مدل EU-122 S
پیانو پرل ریور مدل GP-160
CUP2A WH
KA-150 SR