ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۰۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان وزرا-کوچه پنجم-پلاک ۱۲
  • درباره ما : در پی فعالیت مستمر و با اتکا به علم تجارت روز جهانی این شرکت موفق به کسب نمایندگی رسمی لوازم خانگی بوش در ایران شد. ارائه خدمات پس از فروش مطمئن با اتکا به تیم جوان و با تجربه مرکز خدمات سیهاوی و در اختیار داشتن مراکز فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور، وجه متمایز گارانتی اصلی لوازم خانگی بوش نسبت به سایر کارتهای گارانتی متفرقه و غیراصل می باشد.شرکت بازرگانی سیهاوی با محوریت بخشیدن به ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در پی فعالیت مستمر و با اتکا به علم تجارت روز جهانی این شرکت موفق به کسب نمایندگی رسمی لوازم خانگی بوش در ایران شد. ارائه خدمات پس از فروش مطمئن با اتکا به تیم جوان و با تجربه مرکز خدمات سیهاوی و در اختیار داشتن مراکز فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور، وجه متمایز گارانتی اصلی لوازم خانگی بوش نسبت به سایر کارتهای گارانتی متفرقه و غیراصل می باشد.
    شرکت بازرگانی سیهاوی با محوریت بخشیدن به رضایت مخاطبین توانسته است به افتخاراتی دست یابد که کسب لوح های تقدیر متعدد از مراجع و مبادی متنوع نشان از موفقیت این مجموعه در این راستا داشته است.
    امید است این سامانه بتواند با در اختیار گذاردن اطلاعات روزآمد و ارایه متمرکز و بهینه خدمات خود در عرصه نماینده انحصاری لوازم خانگی بوش در ایران گامی مثبت در جهت اعتلا و پیشرفت این حوزه و خدمت رسانی روزافزون بردارد.

    بستن
محصولات
MMB 11B2مخلوط کن مدل
SMI 53M75 EU ماشین ظرف شویی مدل
WIA 24200 GC ماشین لباس شویی مدل
آبمیوه گیری MCP3000
اتو TDA1060GB
اتومو PHS2560
اجاق گاز HSG738356M
اجاق گاز مدل HGG24W225M
اجاق گاز مدل HSG736225M
اجاق گاز مدل HSG736355M
فریزر GSN58AW30G