ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۹۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان میرداماد-میدان محسنی-خیابان بهروز-کوچه یکم
  • درباره ما : شرکت های میثم فارمد کیش به شماره ثبت ۲۸۴۸ و میثم موعود کیش به شماره ثبت ۶۷۴۷ تحت عنوان میثم گروپ قریب به دو دهه است که مبادرت به واردات کالاهای آرایشی وبهداشتی نموده است . میثم گروپ مفتخر است تا گلچینی از بهترین برندهای آرایشی وبهداشتی مطرح در دنیا را برای هموطنان ایرانی در سطح کشور در حوزه‌ تأمين و توزيع محصولات بهداشتي (پوست ومو) ، آرايشي وآرایشی مو در سطح ايران با تكيه بر برترین ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت های میثم فارمد کیش به شماره ثبت ۲۸۴۸ و میثم موعود کیش به شماره ثبت ۶۷۴۷ تحت عنوان میثم گروپ قریب به دو دهه است که مبادرت به واردات کالاهای آرایشی وبهداشتی نموده است .

    میثم گروپ مفتخر است تا گلچینی از بهترین برندهای آرایشی وبهداشتی مطرح در دنیا را برای هموطنان ایرانی در سطح کشور در حوزه‌ تأمين و توزيع محصولات بهداشتي (پوست ومو) ، آرايشي وآرایشی مو در سطح ايران با تكيه بر برترین برندهای دنیا مانندکلپ (آلمان)، نوول (ایتالیا) ، سیلکی ،(ایتالیا) لاکمه (اسپانیا)،هربال (اسپانیا) و.....را به ارمغان آورد.

    میثم گروپ در حال حاضر، محصولات خود را در سطح كل كشور جمهوري اسلامي ايران توسط نمایندگی های شرکت به صورت مویرگی عرضه مي‌نمايد تا هموطنان بتوانند به سهولت محصولات این شرکت را تهیه و استفاده نمایند.

    بستن
محصولات
رنگ موی کلاژ پلاس
کلاژ
کلاژ کلر
کلاژ ميکس
کلاژ ردموشن
کلاژ هيدروکسی
پودر دکلره
تونرهاي نقره اي و صدفی
گلاس
گلاس 2
Chroma
Chroma Developer O₂
کرم شب
کرم روز
ماسک موثره ویتامین A
کرم دور چشم
امولسیون رتینول خالص
كرم ويتامين C
كرم دور چشم ويتامين C
امولسيون ويتامين C
فوم پاک کننده ويتامين C
فوم پيلينگ ويتامين C
فوم تونيك ويتامين C
روغن بدن خاویار
شیرپاک کن خاویار
کرم روز
آمپول عصاره خاویار
سرم دور چشم خاویار
ماسک خاویار
سرم خاویار
لوسیون خاویار