ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۵۴۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-شهرک صنعتی صفادشت – بلوار خرداد بین تقاطع پنجم و ششم – پلاک ۲۲۸
  • درباره ما : لادر یک تولید کننده منحصر به فرد ایرانی است که به ساخت و تولیدسیستم های لوکس حمام ,دوردوش ,زیر دوش ,انواع وان و جکوزی در پوشش گارانتی استثنایی خود به مشتریانش آرامش خاطر هدیه داده و خواهد داد.محصولات ما امروز در سراسر کشور در دسترس شما عزیزان بوده و با ایجاد بیشترین تنوع طرح و با کیفیت ترین گرید تولید توانسته است سهم بازار خود را روز به روز افزایش داده و نظر شما مصرف کنندگان گرامی را جلب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    لادر یک تولید کننده منحصر به فرد ایرانی است که به ساخت و تولیدسیستم های لوکس حمام ,دوردوش ,زیر دوش ,انواع وان و جکوزی در پوشش گارانتی استثنایی خود به مشتریانش آرامش خاطر هدیه داده و خواهد داد.
    محصولات ما امروز در سراسر کشور در دسترس شما عزیزان بوده و با ایجاد بیشترین تنوع طرح و با کیفیت ترین گرید تولید توانسته است سهم بازار خود را روز به روز افزایش داده و نظر شما مصرف کنندگان گرامی را جلب کند. با توجه به وضعیت اقتصادی کشور برآن شدیم تا با بی نیازی از واردات نسبت به ساخت و تولید محصولاتی صد در صد ایرانی با تکنولوژی جهانی اقدام کنیم.
    لادر سعی دارد صفت عالی بودن را برای محصولات خود یدک بکشد چرا که مهندسین و طراحان حرفه ای این مجموعه با درایت و خلاقیت با مطالعه بسیار پیرامون سلیقه های ایرانی پسند ,هماهنگی با معماری روز ایران و اروپا اقدام به تولید محصولات فوق العاده و کم نظیر نموده اند.
    لادر ضمن چشم دوختن به بازارهای جهانی مهمترین هدف پیش روی خود را تولید محصولی درخور ایران و ایرانی می داند تا آرامش را میهمان همیشگی مشتریان عزیزش نماید.
    این شرکت متخصص ترین تولید کننده در زمینه تولید انواع وان , جکوزی های آپشنال و تجهیزات حمام در ایران می باشد.
    لادر با بالاترین سطح کیفیت و بهترین قطعات , متریال مصرفی و خصوصا تکنولوژی روز صنعت اروپا با قدرتی هرچه بیشتر به مسیر موفقیت خود ادامه داده و با ایجاد تنوع در سایز و طرح های محصولات تولیدی به جلب رضایت مصرف کننده چشم می دوزد.
    چشم انداز لادر:

    مدیریت مجموعه لادر با جوانگرایی وبهره گیری از نیروی انسانی جوان و خلاق قصد دارد تا با رویکردی جدید و نوآورانه قدرم در بازار کشور های همسایه و حتی برخی کشور های دیگر گذاشته و با حضور در نمایشگاههای کشور های مختلف اقدام به افزایش سهم بازار در فروش انواع وان و جکوزی نماید. مشتری مداری بدون در نظر گرفتن مرز ها شعار همیشگی لادر است تا مصرف کننده عزیز با آرامشی مثال زدنی اقدام به استفاده و کسب آرامش از محصولات وان و جکوزی لادر نماید.
    از اینکه همراه لادر هستید به خود می بالیم و افتخار می کنیم همیشه میزبان آرامش و لحظه های خوش شما باشیم.

    بستن
محصولات
وان جکوزی L-510
وان جکوزی تک نفره L-210
وان جکوزی تک نفره L-217
وان جکوزی تک نفره L-220
وان جکوزی تک نفره L-310
وان جکوزی تک نفره L-317
وان جکوزی تک نفره L-320
وان جکوزی تک نفره مدل L-327
وان جکوزی تک نفره L-330
وان جکوزی تک نفره L-710
وان جکوزی تک نفره L-717
وان جکوزی تک نفرهL-727
وان جکوزی تک نفره L-730
وان جکوزی تک نفره مدل L-747
وان جکوزی تک نفره مدل L-750
وان جکوزی تک نفره L-770
وان جکوزی دو نفره مدل L-177
وان جکوزی دو نفره مدل L-337
وان جکوزی دو نفره L-417
وان جکوزی دو نفره L-770
دور دوشی مدل : D-110
دور دوشی مدل : D-117
دور دوشی مدل : D-120
دور دوشی مدل : D-127
زیر دوشی مدل : D-117
زیر دوشی مدل : D-120
زیر دوشی مدل : Z-610
زیر دوشی مدل : Z-617
زیر دوشی مدل : Z-620
زیر دوشی مدل : Z-627