ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۰۸۳ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/tabangohar
  • آدرس : اصفهان-شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان -پارک علم و فناوری شیخ بهایی -ساختمان A۴۰۹
  • درباره ما : این سیستم به شکل یک مینی کامپیوتر تک منظوره (صرفا خاص اطلاع رسانی) طراحی و ساخته شده است و با نصب بر روی نمایشگر های مانیتور یا تلویزیون ضمن نمایش نوسانات نرخ لحظه ای طلا و مسکوکات ، قابلیت اطلاع رسانی پیامها و اطلاعیه ها در قالب متن و یا نمایش فیلم و عکس را دارا می باشد. این سیستم به دلیل قابلیت کنترل و ارسال اطلاعات به صورت گروهی میتواند به عنوان ابزاری مناسب جهت اطلاع رسانی برای ارگان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این سیستم به شکل یک مینی کامپیوتر تک منظوره (صرفا خاص اطلاع رسانی) طراحی و ساخته شده است و با نصب بر روی نمایشگر های مانیتور یا تلویزیون ضمن نمایش نوسانات نرخ لحظه ای طلا و مسکوکات ، قابلیت اطلاع رسانی پیامها و اطلاعیه ها در قالب متن و یا نمایش فیلم و عکس را دارا می باشد. این سیستم به دلیل قابلیت کنترل و ارسال اطلاعات به صورت گروهی میتواند به عنوان ابزاری مناسب جهت اطلاع رسانی برای ارگانهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد. سیستم اطلاع رسانی مذکور به عنوان محصول دانش بنیان این شرکت دارای قابلیت ها و امتیازات ویژه ای میباشد که آن را از روشها و محصولات مشابه متمایز می سازد .این سیستم تاکنون مورد استفاده و استقبال صنف طلا و جواهر و هتل های کشور قرار گرفته است.
    سیستم اطلاع رسانی نرخ لحظه ای طلا و مسکوکات :

    این شرکت اولین ارائه دهنده سیستم های آنلاین اعلام نرخGPRS طلا و مسکوکات در کشور می باشد . این شرکت با ارائه کاملترین خدمات و پشتیبانی های فنی به اتحادیه های طلا و جواهر به عنوان تنها نماینده اتحادیه طلا و جواهر کشوری (کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف کشور) جهت اطلاع رسانی نرخ در کشور توانسته است موفق به تجهیز بیش از ۴۵۰۰ واحد صنفی در شهرستانهای مختلف کشور گردد.

    محصولات و خدمات قابل ارائه شرکت در این زمینه به مشترکین شامل دستگاه اطلاع رسانی لحظه ای نرخ ، اشتراک انس گویا ، بسته ویژه اطلاع رسانی SMS ، سایت اطلاع رسانی می باشد.
    سیستم اطلاع رسانی ويژه هتل ها:

    این سیستم دارای قابلیت نمایش اطلاعات مورد نیاز مسافرین مانند آب و هوا ، برنامه زمانی حرکت هواپیماها ، قطارها و اتوبوس های مسافربری از مقصد شهر محل اسکان ، اوقات شرعی ، نرخ ارزهای رایج و پیام های سازمان گردشگری و ارگانهای مرتبط را داراست. تاکنون با حمایت و همکاری مجمع میراث فرهنگی و گردشگری و اتحادیه هتلدارن اصفهان ، هتل های شهر اصفهان به این سیستم تجهیز شده اند. همچنین در کنار این سیستم سامانه اطلاع رسانی هتل های دارای ظرفیت خالی جهت اسکان مسافرین نیز راه اندازی شده است .

    بستن
محصولات
تابلو نمایشگر نرخ
دستگاه اعلام نرخ اسمارت
دستگاه اعلام نرخ فول کالر
دستگاه مه ساز امنیتی