ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۱۱۷ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : www.aparat.com/mybabyproduct
  • آدرس : تهران-میدان آرژانتین-خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)- خیابان هفتم-پلاک ۳۰
  • درباره ما : «گروه زرین» در سال ۱۳۶۸ در‌ ابتدا‌‌‌‌ با شرکت صنایع زرین در حوزه تولید ظروف پلاستیکی تغذیه کودکان و سایر ملزومات بهداشتی و پلاستیکی فعالیت خود را در شهر صنعتی کاوه واقع در شهر ساوه آغاز نمود. با گذشت زمان و در راستای تأمین نیازهای مشتریان در سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را با تولید محصولات سلولزی و در ابتدا با تولید پوشک بچه، با نام تجاری «مای بیبی» ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    «گروه زرین» در سال ۱۳۶۸ در‌ ابتدا‌‌‌‌ با شرکت صنایع زرین در حوزه تولید ظروف پلاستیکی تغذیه کودکان و سایر ملزومات بهداشتی و پلاستیکی فعالیت خود را در شهر صنعتی کاوه واقع در شهر ساوه آغاز نمود. با گذشت زمان و در راستای تأمین نیازهای مشتریان در سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را با تولید محصولات سلولزی و در ابتدا با تولید پوشک بچه، با نام تجاری «مای بیبی» گسترش داد. در سال ۱۳۸۰، درک انتظارات و نیازهای بازار، «گروه زرین» را به تولید پدهای بهداشتی بانوان سوق داد، برند«مای لیدی» باکیفیت بالای خود به‌زودی به جمع برندهای معتبر کشور پیوست.

    «گروه زرین» در ادامه فعالیت‌هایش در سال ۱۳۸۸ به‌منظور تکمیل سبد محصولات بهداشتی گروه‌های مختلف سنی، این بار با تولید پوشینه بزرگسال گام بلندی برای تأمین نیازهای مشتریان خود برداشت. تا امروز «ایزی لایف» بزرگ‌ترین تولیدکننده پوشینه بزرگسال در کشور می‌باشد که بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده است. «گروه زرین» تاکنون محصولات خود را به کشورهای همسایه و CIS صادر نموده است و در حال توسعه گستره صادرات خود به کشورهای آفریقایی می‌باشد.

    «گروه زرین» به‌منظور گسترش دامنه فعالیت‌هایش با تأسیس شرکت صنایع کاغذی زرین برگ پرشیا در سال ۱۳۹۰ به تولید انواع کاغذ تیشو اقدام نمود. این شرکت با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته و فناوری‌های به‌روز دنیا با ظرفیت تولید سالیانه ۶۰ هزارتن علاوه بر تأمین بخش قابل توجهی از نیازهای کشور و قطع وابستگی کشور به واردات کاغذ تیشو، به‌زودی ایران را از کشور واردکننده کاغذ تیشو به کشور صادرکننده این محصولات مبدل خواهد ساخت.

    «گروه زرین» با مأموریت تأمین آسایش و آرامش خانواده از طریق ارائه کارآمدترین راه‌حل‌ها برای دغدغه‌های روزمره بهداشتی آنها و با تکیه بر ارزش‌های خانواده تعهد، همدلی، خوداتکایی، چالش پذیری و نوآوری، و به کارگیری نیروهای مجرب و متخصص، در راستای تأمین آسایش و آرامش خانواده‌های ساکن در ایران و کشورهای منطقه می کوشد.

    بستن
محصولات
مای بیبی
مای لیدی
ایزی لایف
کوکومی، اقتصادی بزرگ
گودمود صورتی