ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۰۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-ابتدای بزرگراه چمران-پارک وی-روبروی هتل استقلال-کوچه تیر-پلاک ۷
  • درباره ما : شرکت تک چهره در سال ۱۳۷۰ با هدف واردات مکملهای غذایی ، داروها ، تجهیزات پزشکی و محصولات آرایشی بهداشتی با منشاء گیاهی و با کیفیت بالا، جهت مراقبت و حفظ سلامت عمومی و زیبایی پوست و موی مصرف گنندگان بنیان نهاده شد. این گروه با داشتن نمایندگی انحصاری ۲۱ تولید کننده مطرح دنیا در اروپا و امریکا و در پاسخ به نیازهای روز جامعه محصولات منحصر به فردی را تحت نامهای تجاری مختلف به بازار عرضه نموده ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تک چهره در سال ۱۳۷۰ با هدف واردات مکملهای غذایی ، داروها ، تجهیزات پزشکی و محصولات آرایشی بهداشتی با منشاء گیاهی و با کیفیت بالا، جهت مراقبت و حفظ سلامت عمومی و زیبایی پوست و موی مصرف گنندگان بنیان نهاده شد. این گروه با داشتن نمایندگی انحصاری ۲۱ تولید کننده مطرح دنیا در اروپا و امریکا و در پاسخ به نیازهای روز جامعه محصولات منحصر به فردی را تحت نامهای تجاری مختلف به بازار عرضه نموده است و اینک با هدف والای انتقال تکنولوژی تولید به ایران و در راستای کسب استقلال ملی در امر تولید گام برمی دارد. در حال حاضر مکملها و محصولات آرایشی و بهداشتی گروه بین المللی یاقوت رویان به پشتوانه کیفیت و کارایی برتر خود، مورد تایید پزشکان متخصص و نشست های علمی معتبر در سطح داخلی و بین المللی قرار گرفته است.
    ارائه مقالات متعدد علمی و همکاری های نزدیک با متخصصان و دانش پژوهان داخل و خارج کشور، جهت اعتلای فعالیت ها و حمایت از محققین، از جمله دستاوردهای گروه بین المللی یاقوت رویان می باشد. فعالیت های برون مرزی شرکت نیز قابل توجه و فزاینده است.

    بستن
محصولات
کرم سفید کننده روز صورت
کرم سفید کننده شب برای صورت و گردن
قلم ضد لک پوست
کِـرم لایـت
جهت تنظیم چربی و تری گلیسیرید خون Specchiasol
مکمل غذایی تنظیم سیستم خواب Specchiasol