ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۷۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-سید خندان-خیابان جلفا-کوچه پاکروان-پلاک ۲-طبقه ۲-واحد ۲
  • درباره ما : شرکت ساناگستر از بدو تأسیس در قالب یک شرکت تجهیزات پزشکی، بهداشتی، زیبایی، آرایشی و ورزشی با نگاهی آینده ‏نگر و کوششی بی‏ وقفه برای تأمین کلیه نیازهای بخش سلامت خانواده، با هدف ارائه ابزارهای سنجش و کنترل علایم حیاتی بدن و در راستای ارتقاء سطح سلامت عمومی جامعه تأسیس شده است. این شرکت همواره سعی نموده است با عرضه محصولات با کیفیت بالا سلامتی و آرامش را برای مشتریان خود به ارمغان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ساناگستر از بدو تأسیس در قالب یک شرکت تجهیزات پزشکی، بهداشتی، زیبایی، آرایشی و ورزشی با نگاهی آینده ‏نگر و کوششی بی‏ وقفه برای تأمین کلیه نیازهای بخش سلامت خانواده، با هدف ارائه ابزارهای سنجش و کنترل علایم حیاتی بدن و در راستای ارتقاء سطح سلامت عمومی جامعه تأسیس شده است. این شرکت همواره سعی نموده است با عرضه محصولات با کیفیت بالا سلامتی و آرامش را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.
    در این راستا ساناگستر با داشتن دیدگاه روز، تکنولوژی و نظر به آینده با گستره ای جهانی در تلاش است تا با استفاده از تجربه موفق خود و با بهره ‏گیری از جدیدترین فناوری‏ها در زمینه پزشکی، دارویی و .... محصولات فوق را تهیه و تولید و به عموم مصرف کنندگان عرضه نماید.

    بستن
محصولات
مراقبت از پوست سوخته
لوسیون ماساژ لاغری
لوسیون ماساژ گرم کننده
موزن
صابون بدن
روغن استارت ناکی