ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۱۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- جاده آبعلی -خیابان سازمان آب -نبش ۱۵ متری نوروزی-پلاک ۹۴
  • درباره ما : شرکت گلان یکی از شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران است که محصولات آرایشی و بهداشتی، پاک کننده و شوینده , همچنین مواد اولیه مرتبط را تولید می کند. محصولات تولیدی این شرکت عبارتند از انواع شامپو، نرم کننده مو، مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، ژل آنتی سپتیک، شیشه پاک کن، نرم کننده البسه، ادوکلن، عطر، کرم، شیر پاک کن، روژلب، وازلین، وازلین اطفال و چندین محصول دیگر. تاریخچهشالو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت گلان یکی از شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران است که محصولات آرایشی و بهداشتی، پاک کننده و شوینده , همچنین مواد اولیه مرتبط را تولید می کند. محصولات تولیدی این شرکت عبارتند از انواع شامپو، نرم کننده مو، مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، ژل آنتی سپتیک، شیشه پاک کن، نرم کننده البسه، ادوکلن، عطر، کرم، شیر پاک کن، روژلب، وازلین، وازلین اطفال و چندین محصول دیگر.

    تاریخچه
    شالوده و بنیان شرکت تولیدی محصولات آرایشی و بهداشتی گلان در سال ۱۳۴۶ توسط خانواده پایدارمقدم پی ریزی و تحت مدیریت آقای علی پایدارمقدم آغاز بکار نمود، و بتدریج تولید محصولات آرایشی و بهداشتی ، پاک کننده و شوینده ، همچنین مواد اولیه مرتبط در زمره اهداف شرکت قرار گرفت.

    هم اکنون از شرکت گلان با پشتوانه بیش از ۳۴ سال قدمت با توجه به بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز و کادر متخصص بعنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان فرآورده های آرایشی – بهداشتی - پاک کننده و شوینده در سطح کشور یاد میشود .

    گلان این افتخار را دارد تا با بهره گیری از توان متخصصین بنام میهن ،انجام مشاوره با مشاورین شاغل در مراکز علمی – تحقیقی – دانشگاهی داخل و خارج ، در اختیار گرفتن ماشین آلات تولیدی مدرن و وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته ،ایجاد واحد تحقیق و توسعه فعال (R&D) و سیستم کنترل کیفیت (QC) مورد تائید وزارت بهداشت – درمان و آموزش پزشکی ، همچنین موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران – نتایج بعمل آمده از این فرآیند را در خدمت بهداشت و سلامت جامعه قرار دهد .

    همواره ، همچون گذشته اعتماد و رضایت مصرف کنندگان بعنوان مطمئن ترین پشتوانه پیش روی مدیران و پرسنل گلان بوده ، انتقادها و پیشنهادات سازنده محققین، اساتید و اهل فن مشوق کارکنان این مجموعه گردیده موجب کمال مسرت و امتنان خواهد بود .

    گلان با توجه به حضور در نمایشگاههای خارج از کشور و حضور فعالانه در صادرات مفتخر به دریافت لوح‌های متعدد تقدیر در امر صادرات و کیفیت کالا از وزارت بازرگانی ، مرکز توسعه صادرات، مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی و کشورهای برون مرزی شده است

    بستن
محصولات
مایع ظرفشویی توت فرنگی
مایع ظرفشویی سیب
مایع ظرفشویی توت فرنگی
ادکلن EAUDE COLOGNE گلان
ادکلن مردانه گلان
شیشه پاک کن معطر
شیشه پاک کن معطر
با رایحه پرتقال
مایع ظرفشویی لیمو
مایع ظرفشویی پرتقال