ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۶۵ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/ranjbaranlaserco
  • آدرس : تهران-میدان توحید-خیابان نصرت غربی-کوچه حسنی-پلاک ۷
  • درباره ما : با بیش از یک دهه تجربه و با هدف پاسخگویی به نیاز کشور به تجهیز ماشین آلات به تکنولوژی پیشرفته و با امکانات الکترونیک روز دنیا تاسیس گردید.بهره گیری بهینه از دانش و تجربه نیروهای متخصص، تولید برخی از تجهیزات مورد نیاز بازار داخلی و نیز صادرات مطابق با کیفیت و تکنولوژی روز دنیا از ماموریت های اصلی این شرکت بوده و با تکیه بر این اصول موفق به اخذ گواهینامه ISO ۹۰۰۱ : ۲۰۱۵ در بخش مدیریت کیفیت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با بیش از یک دهه تجربه و با هدف پاسخگویی به نیاز کشور به تجهیز ماشین آلات به تکنولوژی پیشرفته و با امکانات الکترونیک روز دنیا تاسیس گردید.
    بهره گیری بهینه از دانش و تجربه نیروهای متخصص، تولید برخی از تجهیزات مورد نیاز بازار داخلی و نیز صادرات مطابق با کیفیت و تکنولوژی روز دنیا از ماموریت های اصلی این شرکت بوده و با تکیه بر این اصول موفق به اخذ گواهینامه ISO ۹۰۰۱ : ۲۰۱۵ در بخش مدیریت کیفیت گردیده است.
    همچنین محققین و پرسنل علمی و اجرایی شرکت با تلاش بی وقفه موفق به ثبت شرکت رنجبران لیان ماشین به عنوان شرکت دانش بنیان توسط نهاد ریاست جمهوری شدند.
    تقلبات انجام شده در بازار سکه، طلا و جواهر ما را بر آن داشت تا جهت استقرار هر چه بیشتر امنیت در این حوزه، محصولاتی متناسب با نیاز این بازار ارائه نماییم.
    دستگاه های طلاسنج ارائه شده توسط شرکت رنجبران لیان ماشین، اصالت و وزن واقعی سکه پلمپ شده و طلا و جواهر را بدون آسیب رساندن به آنها و حتی بدون باز نمودن پلمپ سکه تضمین می نماید و در نهایت ایمنی و دقت، امکان هر گونه دخل و تصرف و تقلب را در این بخش از بین می برد و باعث می شود تا معاملات بازار سکه و طلا در نهایت امنیت و آرامش انجام گیرد

    بستن
محصولات
دستگاه طلاسنج مدل DT150
دستگاه طلاسنج مدل TS100
کنترل باکس
گیرنده لیزری MR 203
گیرنده لیزری MR 303
کنترل دستی 300CR
کابل پاور
کابل کنترل باکس به گیرنده
کابل بلید
فرستنده تایس
فرستنده کانامک گرین
فرستنده تاپکان