ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۹۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان -خیابان کاوه -روبروی ترمینال کاوه -جنب اپتیک صا ایران
  • درباره ما : جهان اصفهان از سال ۱۳۵۵ در زمینه تولید صندوق های نسوز شروع به کار کرده و توانسته با تخصص ویژه و کادری مجرب محبوبیتی در بین مشتریان خود پیدا کند. این شرکت در سال ۱۳۶۷ با گسترش سطح کار و اضافه کردن پرسنل کارآمد با ثبت رسمی نام تجاری جهان اصفهان گامی محکم تر در جهت توسعه صنایع و افتخارات خود برداشت. و همچنین این شرکت تا کنون توانسته است با سابقه ای بیش از ۴۰ سال تلاش بی وقفه ، تجربه و سابقه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    جهان اصفهان از سال ۱۳۵۵ در زمینه تولید صندوق های نسوز شروع به کار کرده و توانسته با تخصص ویژه و کادری مجرب محبوبیتی در بین مشتریان خود پیدا کند. این شرکت در سال ۱۳۶۷ با گسترش سطح کار و اضافه کردن پرسنل کارآمد با ثبت رسمی نام تجاری جهان اصفهان گامی محکم تر در جهت توسعه صنایع و افتخارات خود برداشت. و همچنین این شرکت تا کنون توانسته است با سابقه ای بیش از ۴۰ سال تلاش بی وقفه ، تجربه و سابقه درخشان با به کار گیری نیروی های متخصص و مجرب و تجهیزات پیشرفته در زمینه تولید صندوق های نسوز نام خود را در بین تولید کنندگان و همکاران برتر درخشان ساخته و قسمتی از بازار صندوق های نسوز ایران را در اختیار خود گرفته و مشتریانی از قبیل ارگانهای دولتی ، سازمانی ، غیر دولتی، شخصی و غیره را نصیب خود سازد.

    این شرکت در سال ۱۳۷۹ به عنوان اولین شرکت ، ساخت نخستین صندوق ویترینی آسانسوری برقی را با سیستم چک پیچ را در کشور اختراع و به مرحله اجرا و ساخت رسانده است و تولید انبوه این محصول خاص را در دستور کار خود قرار داده و از آن سال ۷۹ تا به حال پیشرفت های علم و صنعت را در محصولات خود لحاظ کرده است. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد مشتریانی که از خدمات شرکت جهان اصفهان استفاده نموده اند و بررسی قضاوت این مشتریان و افتخارات شرکت می توانید به گزینه مشتریان ما در منوی بالای سایت مراجعه نمایید.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
صندوق نسوز JS 1800 WR2
درب خزانه JS KH 12000 R
صندوق نسوز آسانسوری
صندوق زیر میزی دو درب کد JS 1200 ZR
صندوق نسوز کد JS 1300 R
صندوق بایگانی کد JS 1800 BR