ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۵۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان طالقانی-خیابان بهار شمالی- خیابان شهید كارگر- شماره ۴۷ -واحد ۱
  • درباره ما : گروه واحدهای کشاورزی جلگه صدف (شركت سهامی خاص ) در سال ۱۳۶۸ تأسیس و در سال ۱۳۷۱ تحت پروانه شماره ۱۰/۶۷۹۶ سازمان كشاورزی استان تهران با ظرفیت ۲۰۰ تن در سال به بهره‌برداری رسید. در حال حاضر این شرکت با فعالیت در چهار مزرعه خود یكی از مطرح‌ترین واحدها از نظر كیفیت و راندمان در تولید قارچ می‌باشد كه در سالهای ۱۳۷۹، ۱۳۸۱ و ۱۳۹۵ از سوی وزارت جهاد كشاورزی، واحد تولیدی نمونه در ك ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه واحدهای کشاورزی جلگه صدف (شركت سهامی خاص ) در سال ۱۳۶۸ تأسیس و در سال ۱۳۷۱ تحت پروانه شماره ۱۰/۶۷۹۶ سازمان كشاورزی استان تهران با ظرفیت ۲۰۰ تن در سال به بهره‌برداری رسید.

    در حال حاضر این شرکت با فعالیت در چهار مزرعه خود یكی از مطرح‌ترین واحدها از نظر كیفیت و راندمان در تولید قارچ می‌باشد كه در سالهای ۱۳۷۹، ۱۳۸۱ و ۱۳۹۵ از سوی وزارت جهاد كشاورزی، واحد تولیدی نمونه در كشور شناخته و معرفی گردید.

    در گروه واحدهای کشاورزی جلگه صدف همه روزه كیفیت محصولات تولیدی از لحظه ریسه‌دوانی در كمپوست (بستر کشت قارچ ) تا مرحله پرورش قارچ و برداشت نهایی محصول زیر نظر كارشناسان آزموده نظارت و كنترل می‌شود. امروزه این شركت در مزرعه یک با ۲۸ سالن كشت سالانه حدود ۱۰۰۰ تن قارچ تكمه‌ای تولید می‌كند. واحد كمپوست‌سازی این مجتمع در مزرعه دو با ظرفیت ۳۰ هزارتن در سال یكی از مدرن‌ترین واحدهای كمپوست‌سازی در كشور می‌باشد كه به پیشرفته‌ترین تكنولوژی تولید كمپوست مجهز می‌باشد. واحد ۳ این مجموعه مدرنترین واحد تولید قارچ در کشور با ظرفیت تولید ۱۲۰۰ تن قارچ می باشد. واحد ۴ این مجموعه، واحد تولید خاک این مجموعه می باشد.

    گروه واحدهای کشاورزی جلگه صدف از مؤسسان انجمن پرورش‌دهندگان قارچ خوراكی و شركت تعاونی تولیدكنندگان قارچ خوراكی می‌باشد .

    بستن
محصولات
قارچ شکم پر
تارت قارچ مخلوط
کوکو قارچ و سیب زمینی
خورشت قیمه با قارچ
خورشت قرمه سبزی با قارچ
کوکو قارچ و اسفناج (املت قارچ و اسفناج)
دلمه قارچ
سوپ قارچ و جعفری