ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۸۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - خیابان ولی عصر - روبروی پارک ملت - نبش شهید انصاری ( صداقت ) - برج ملت - طبقه اول
  • درباره ما : شرکت سروش از اواسط سال ۱۳۷۳ فعالیت های حرفه ای صوتی و تصویری کاملاً جدید و گسترده ای را با هدف تجهیز و پشتیبانی فنی از سازمان ها، نهادهای دولتی و وابسته به دولت و همچنین بخش خصوصی آغاز نمود. تاکنون بخش وسیعی از شرکت های خصوصی و مؤسسات دولتی از خدمات این شرکت بهره مند بوده اند. این خدمات طیف وسیعی از فعالیت های حرفه ای سروش را در برمی گیرد: - نمایندگی شرکت های خارجی در حال حاضر شرکت صو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سروش از اواسط سال ۱۳۷۳ فعالیت های حرفه ای صوتی و تصویری کاملاً جدید و گسترده ای را با هدف تجهیز و پشتیبانی فنی از سازمان ها، نهادهای دولتی و وابسته به دولت و همچنین بخش خصوصی آغاز نمود.

    تاکنون بخش وسیعی از شرکت های خصوصی و مؤسسات دولتی از خدمات این شرکت بهره مند بوده اند. این خدمات طیف وسیعی از فعالیت های حرفه ای سروش را در برمی گیرد:

    - نمایندگی شرکت های خارجی

    در حال حاضر شرکت صوتی و تصویری سروش در سایه اعتماد و جلب رضایت مشتریان خود و عرضه خدمات فنی مناسب, نمایندگی و فروش شرکت های ذیل را به عهده دارد:

    شرکت سونی برودکاست و پروفشنال خاورمیانه مهمترین سازنده تجهیزات صوتی و تصویری حرفه ای.

    شرکت دزیستی ایتالیا سازنده پروژکتور های نور و تجهیزات نورپردازی.

    شرکت ساچلر آلمان سازنده سه پایه های دوربین, تجهیزات حرکتی, نورهای استودیوئی و پرتابل.

    شرکت سونی ژاپن سازنده نوارهای حرفه ای صوتی و تصویری.

    شرکت کانن سازنده لنزهای برودکاست.

    شرکت اشتودر سومین سازنده تجهیزات حرفه ای شنیداری .

    شرکت یاماهای ژاپن نماینده ساخت تجهیزات حرفه ای صوتی .

    - نمایشگاه تجهیزات صوتی و تصویری سروش

    به منظور ارتقاء سطح اطلاعات کاربردی دست اندرکاران فعالیت های حرفه ای صوتی و تصویری، اولین نمایشگاه مجهز صوتی و تصویری حرفه ای سروش اوایل سال ۱۳۷۶ در ایران افتتاح شد.

    در این نمایشگاه ضمن فراهم آوردن امکان کار عملی با آخرین دست آوردهای صوتی و تصویری در زمینه های آنالوگ و دیجیتال, جدید ترین اطلاعات مربوط به اینگونه تجهیزات نیز در اختیار بازدیدکنندگان گذاشته می شود.

    در حال حاضر شرکت سروش پشتیبانی بخش وسیعی از تجهیزات و سیستم ها ی صوتی و تصویری حرفه ای را به خود اختصاص داده است که بخشی از این امکانات به شرح ذیل می باشد:

    سیستم های تصویربرداری و ضبط تصویر ویدیو.

    سیستم های تدوین خطی و غیر خطی.

    سیستم های صدابرداری و ضبط صدا.

    سیستم های نمایش تصویر شامل انواع مانیتورهای دیتا ویدیو پروژکتور.

    سیستم های صدا رسانی عمومی.

    تجهیزات همایش ها و ترجمه همزمان.

    سیستم های حفاظتی و امنیتی تلویزیون مداربسته.

    سیستم های ویدئو کنفرانس.

    لابراتوار های زبان.

    تجهیزات پزشکی

    امور فنی و توسعه سروش

    ارائه خدمات مشاوره ای, طراحی, نصب و راه اندازی سیستم های صوتی و تصویری حرفه ای و خدمات پس از فروش از مهمترین فعالیت های امور فنی و توسعه به شمار می رود.

    اجرای پروژه ها

    مشاوره در انتخاب تجهیزات و سیستم های حرفه ای.

    طراحی سیستم های صوتی و تصویری استودیوئی و سالن های کنفرانس.

    طراحی سیستم های صوتی و تصویری سینما, تئاتر و واحد های سیار.

    نصب و راه اندازی سیستم های صوتی و تصویری.

    ارائه ضمانت محصولات شرکت های سازنده تجهیزات و تأمین خدمات پس از فروش.

    آموزش مشتریان برای استفاده بهینه از تجهیزات ارائه شده در زمان نصب.

    مهندسی سیستم.

    خدمات پس از فروش

    ارائه خدمات فنی در زمینه تجهیزات صوتی و تصویری حرفه ای فروخته شده به مشتریان از مهمترین فعالیت های این بخش و شامل موارد ذیل است:

    - تحویل و تحول تجهیزات و سیستم ها طبق استانداردهای بین المللی.

    - ارائه خدمات پس از فروش به محصولات شرکت هائی که سروش نمایندگی آن ها را در اختیار دارد.

    - انجام تعهدات تعمیر و خدمات در زمان گارانتی.

    - تأمین قطعات یدکی و تعمیرات مورد لزوم.

    - تعمیرات و نگهداری و بهره برداری از سیستم ها و تجهیزات در قالب قرارداد.

    - ارائه خدمات آموزش کاربردی در خصوص تجهیزات فروخته شده.

    - ارائه مشاوره های کارشناسی و تخصصی فنی در زمینه انتخاب تجهیزات و سیستم های حرفه ای.

    انجام دوره های آموزش تخصصی در مورد دستگاههای انحصاری و حرفه ای براساس درخواست مشتریان، برگزاری همایش ادواری در مورد فن آوری و تجهیزات جدید و ایجاد ارتباط با شرکت های مادر در زمینه کاربری تجهیزات جدید و چاپ بروشورها و پوسترهای راهنمای فنی از مهمترین فعالیت های آموزش کاربردی بخش خدمات پس از فروش است.

    امور فرهنگی سروش

    در راستای عرضه آثار ماندگار فرهنگی, سروش فعالیت خود را با تولید و تکثیربرنامه های صوتی آغاز نمود و این فعالیت با تولید و توزیع متمرکز و گسترده برنامه های صوتی و تصویری دنبال شد به گونه ای که امروز این شرکت در زمینه عرضه آثار صوتی و تصویری از موفق ترین شرکت هایی است که در این زمینه فعالیت می کنند.

    شرکت سروش به منظور معرفی و عرضه آثار فرهنگی تاکنون در نمایشگاه های عرضه محصولات صوتی و تصویری متعددی در داخل و خارج از کشور حضور داشته است که در بخش خارجی می توان به نمایشگاه بین المللی میدم در فرانسه، جیتکس در دبی و نمایشگاه تولیدات ایران در بحرین، عمان و امارات اشاره کرد.

    ۱- توزیع و فروش آثار تصویری

    عرضه آثار تصویری عموماً با هدف آماده سازی و عرضه آن دسته از فیلم ها و سریال هایی است که از شبکه های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردیده و مورد استقبال عموم واقع شده است.

    در حال حاضر آثار تصویری سروش در زمینه های داستانی، طنز، سینمایی، تاریخی و مذهبی، کودک و نوجوان، آموزشی، مستند و سخنرانی های مذهبی در قالب لوح فشرده وی سی دی و دی وی دی عرضه می گردد.

    ۲-تولید آثار صوتی

    عمده فعالیت های این شرکت در بخش تولید آثار صوتی کشف و حمایت از استعدادهای جوان، عرضه آثار فاخر موسیقی از اساتید برجسته و حفظ ارزشهای موسیقی اصیل ایرانی است.

    تولید آثار موسیقی در سه زمینه موسیقی پاپ، سنتی و محلی صورت می گیرد و آماده سازی و عرضه محصولات فرهنگی همچون آلبوم های نفیس تلاوت و ترتیل قرآن مجید، ادعیه، برنامه هایی در ارتباط با معارف و اخلاق اسلامی، مناسبت های مربوط به انقلاب اسلامی و ... از دیگر فعالیت های تولید آثار صوتی است که در قالب سی دی عرضه می گردد.

    ۳-استودیو تمام دیجیتال صدا

    یکی از اهداف اصلی شرکت سروش، معرفی و استفاده از آخرین دست آوردهای فن آوری دیجیتال درامر ضبط و تولید محصولات صدا بوده است که در این راستا، اقدام به طراحی و ساخت اولین استودیوی صدا با استفاده از تجهیزات حرفه ای جدید دیجیتال در امر ضبط صدا و موسیقی مولتی تراک و همچنین صداگذاری و دوبلاژ نموده است.

    هم اکنون این استودیو به صورت کامل در حال بهره برداری بوده و در جهت معرفی و آموزش این فن آوری استفاده می شود، که خوشبختانه مورد استقبال نوازندگان و صاحبان تولید موسیقی قرار گرفته است.

    سروش سیما

    همزمان با ایام مبارک بیست و پنجمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در بهمن سال ۱۳۸۲ بخش سروش سیما با هدف تأمین برنامه های مورد علاقه مخاطبان شبکه های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران طراحی و راه اندازی شد.

    این بخش با توجه به اهمیت پاسخگوئی به نیاز مخاطبان صداوسیما و به منظور ارائه برنامه های مورد علاقه بینندگان در زمینه های فیلم و سریال، برنامه های علمی، مستند، میزگرد، ورزش، کودک و نوجوان و برنامه های خانواده و تربیتی در کمترین زمان ممکن, تأسیس شده و تا کنون از استقبال بسیار خوبی بر خوردار بوده است.

    ضبط و ارائه برنامه های تلویزیونی شبکه های اول، دوم،سوم،چهارم و پنجم سیمااز جمله فعالیت جاری سروش سیما برای پاسخ به استقبال بینندگان عزیز در سراسر کشور می باشد.

    واحد تولید آثار تصویری سروش

    واحد تولید آثار تصویری سروش یکی از مجرب ترین بخش تولید برنامه سازی در کشور است که همزمان با افتتاح این شرکت فعالیت خود را آغاز نمود و تولید برنامه های تلویزیونی، سینمائی، مستند، رپرتاژ آگهی و پوشش تصویری برنامه های مختلف را در دستور کار خود قرار داد.

    واحد تولید تصویری سروش با نیروهای متخصص و هنرمند و با بهره گیری از پیشرفته ترین سیستمهای صوتی و تصویری اقدام به تولید آگهی های مختلف تلویزیونی با کیفیت مناسب و مطلوب جهت پخش از شبکه های داخلی و خارجی نموده که از جمله این تولیدات برای سازمانها، نهادهای دولتی، وزارتخانه ها، بانک ها و بیمه ها بوده است.

    بخش انیمیشن کامپیوتری واحد تولید آثار تصویری که در نیمه دوم سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز نمود تولید انواع پروژه های تبلیغاتی را با کیفیت مناسب انجام می دهد.

    این بخش با امکانات نرم افزاری پیشرفته و با بکارگیری متخصصان و هنرمندان باتجربه توانسته است در مدت زمان کوتاهی در انواع موضوعات تبلیغاتی نمونه های مطلوبی از جمله تهیه و تولید تیزرهای تبلیغاتی و میان برنامه های تلویزیونی به روش انیمیشن سه بعدی، دو بعدی، تلفیقی، رئال انیمیش، تهیه عنوان بندی ها، تروکاژ، ساخت کلیپ انیمیشن و زیر نویس ارائه نماید.

    واحد پذیرش و پخش پیام های بازرگانی سروش:

    واحد پذیرش و پخش پیام های بازرگانی سروش پاسخگوی نیازهای تبلیغاتی صنایع و بخش خدمات در داخل و خارج از کشور از طریق چهار دفتر نمایندگی پذیرش و پخش پیام های بازرگانی صداوسیما و تمامی دفاتر نمایندگی مراکز استان ها و شهرستانها است.

    این واحد توانسته است با بهره گیری از نیروهای صاحب تجربه و کارشناس و متخصص در امر تبلیغات و پیام های بازرگانی به عنوان بخشی از شرکت صوتی و تصویری سروش, گام های مؤثری در پیام رسانی بازرگانی در سطح کشور و خارج از کشور بردارد و حضور ارزشمند در عرصه تبلیغات بازرگانی داشته باشد.

    مهمترین مأموریت این واحد به شرح ذیل است:

    ارائه خدمات مختلف به صاحبان پیام های بازرگانی.

    آگاه سازی صاحبان پیام های بازرگانی از امکان ارتباط گسترده سروش با شبکه های رادیویی و تلویزیونی.

    پاسداری و مراقبت در جهت احقاق حقوق مشتریان و شرکت.

    راهنمایی مشتریان و متقاضیان تبلیغات رادیو و تلویزیون برای تولید آگهی.

    ابلاغ و اعلام به موقع موازین و مقررات پخش پیام های بازرگانی به مشتریان.

    مکاتبات لازم با شورای بازبینی پیام های بازرگانی صداوسیما در خصوص درخواست مشتریان.

    واحد پذیرش و پخش بازرگانی سروش توانسته است طی چند سال گذشته علاوه بر احراز مقام نخست پخش پیام های بازرگانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سطح کشور, جایگاه ویژه ای را در بین صاحبان پیام های بازرگانی در دو حوزه دولتی و خصوصی به خود اختصاص دهد.

    مرکز آموزش سروش:

    اشاعه فرهنگ منبعث از ارزش های اسلامی به گونه ای وظیفه همه دستگاه های اجرائی مرتبط با امور فرهنگی و هنری است و سروش نیز با عنایت به برخی کاستی ها و

    خلاءهای موجود در جامعه در سال ۱۳۷۹ برآن شد تا با ورود به حیطه آموزش، نقش حساس و پرمسئولیتی را بر عهده گیرد.

    این مرکز پس از طرح های مقدماتی فعالیت های خود را در زمینه آموزش دوره های کوتاه مدت آغاز نمود. در دوره اول, آموزش دوره های کوتاه مدت رشته های تدوینگری، گویندگی، مجری گری، صدابرداری، تصویربرداری، چهره پردازی دایر شد و بلافاصله پس از آن رشته های تدوین غیر خطی، عکاسی و برنامه سازی تلویزیونی به آن اضافه گردید.

    پس از تجربه سه ساله در آموزش های کوتاه مدت، سروش برآن شد تا امکانات موجود خود را در مسیر آموزش های بلند مدت بکار گیرد و بر همین اساس و به دنبال رایزنی های گسترده با متولیان آموزش کاردانی از اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۲ همزمان با آغاز اولین دوره آموزش علمی- کاربردی پودمانی در سراسر کشور، مرکز آموزش سروش نیز با عنوان "مرکز آموزش علمی- کاربردی" با پذیرش حدود یکصد نفردانشجو در رشته های انیمیشن و تدوین فیلم حرکت نوین خود را آغاز نمود.

    با گسترش مرکز آموزش سروش در بخش آموزش علمی- کاربردی رشته های گریم , ماسک، عکاسی و فیلمبرداری نیز به رشته های موجود افزوده شد. در آینده نزدیک نیز دوره های کاردانی ترمی در رشته های مرتبط سینمایی به رشته های موجود در مرکز آموزش سروش اضافه خواهد شد.

    دانشجویان دوره های پودمانی پس از گذراندن حداقل ۹ مقطع ۴ ماهه یا سه سال تحصیل, موفق به دریافت مدرک کاردانی دانشگاه جامع علمی - کاربردی از وزارت علوم خواهند شد.

    بستن
محصولات
باران
میوه ممنوعه
آوای عشق
هاچ زنبور عسل
تا به تا
مستند راز آرماگدون