ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۷۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان شریعتی-ابتدای خیابان پلیس-کوچه طباطبایی قمی-پلاک ۱-واحد ۱۱
  • درباره ما : مجموعه فناوری فرادی با پیشینه تخصصی و مهارتی اعضای هیئت مدیره آن در بخش تولید، مشاوره ،طراحی ،استاندارد سازی و تأمین کالاهای تخصصی و اجرای پروژه در صنایع برق و الکترونیک، مخابرات، کنترل، کامپیوتر، دکوراسیون و آکوستیک و مکانیک و مکاترونیک رسماً فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز نمود و پس از طی تجارب فراوان و اخذ پروانه بهره برداری از وزارت صنایع و اجرای بسیاری از پروژه های ملی از سال ۱۳۹۴ مج ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مجموعه فناوری فرادی با پیشینه تخصصی و مهارتی اعضای هیئت مدیره آن در بخش تولید، مشاوره ،طراحی ،استاندارد سازی و تأمین کالاهای تخصصی و اجرای پروژه در صنایع برق و الکترونیک، مخابرات، کنترل، کامپیوتر، دکوراسیون و آکوستیک و مکانیک و مکاترونیک رسماً فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز نمود و پس از طی تجارب فراوان و اخذ پروانه بهره برداری از وزارت صنایع و اجرای بسیاری از پروژه های ملی از سال ۱۳۹۴ مجددآ با توجه به تکنولوژی روز خود را ارتقا و توانمندی های مجموعه را گسترش داده که بخشی از فعالیتهای انجام شده را به شرح مفصل در منوی سایت مشاهده می کنید. همچنین این شرکت برنامه های مدونی جهت حفظ و گسترش سرمایه های اجتماعی و همچنین محیط زیست تدوین کرده است که انشاا… به مرور با هماهنگی با سازمان های مربوطه گام به گام ارائه خواهد شد. تا به زودی شاهد رشد اشتغال تخصصی و همچنین افزایش کیفیت کالا و به طبع آن بهبود کیفیت زندگی در میهن عزیزمان باشیم.
    بخش پروژه این شرکت با در اختیار داشتن پرسنل مجرب و با سابقه معمولاً پروژه ها را Turn key بصورت integrated یا تجمیع شده از کلیه مهارتهای مورد نیاز پروژه از کارفرمایان دریافت می کند و با عنایت به منابع تأمین کالای مطمئن در سراسر دنیا نسبت به تأمین و تجهیز و مشاوره های فنی مربوطه با توجه به مزیت ها و محدودیت های مورد نظر کارفرما، اقدام و در نهایت پروژه را با رضایت کارفرما، تحویل می دهد و یکی از مزیت های بزرگ این شرکت در تنوع خدمات ارایه شده و تأمین همبستگی صنایع مرتبط و غیر مرتبط و زمانبندی مناسب باعث صرفه جویی در هزینه، زمان، انرژی و توان کارفرما می گردد. که نهایتاً کار فرما به جای ارجاع کار به ۵ مجموعه مختلف ، کلیه آنها را به یک مجموعه مجرب که توان هماهنگی بین بخشی را داراست می سپارند.

    بستن