ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-میدان توحید-خیابان نصرت غربی-کوچه حسینی-پلاک ۶
  • درباره ما : هدف ساعت استفاده از فناوری روز و تجهیزات کامپیوتری نوین برای رسیدن به سیستم های رسانه ای کارآمد و کاربر پسند با هزینه مناسب می باشدماموریت مهندسین ساعت استفاده از ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری برای طراحی، پیاده سازی و تولید سیستم های یکپارچه در زمینه رسانه است که دارای قابلیت توسعه و انعطاف برای تطبیق با محیط های بزرگ و کوچک می باشد.خط مشی کارکنان ساعت جمع اوری و بررسی نظرات کاربران ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    هدف ساعت استفاده از فناوری روز و تجهیزات کامپیوتری نوین برای رسیدن به سیستم های رسانه ای کارآمد و کاربر پسند با هزینه مناسب می باشد
    ماموریت مهندسین ساعت استفاده از ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری برای طراحی، پیاده سازی و تولید سیستم های یکپارچه در زمینه رسانه است که دارای قابلیت توسعه و انعطاف برای تطبیق با محیط های بزرگ و کوچک می باشد.
    خط مشی کارکنان ساعت جمع اوری و بررسی نظرات کاربران محصولات خود برای تامین نیاز آنها و ارائه پشتیبانی فعال و کسب رضایت مندی مشتریان است.
    مخاطبین ساعت شبکه های خبری، رادیویی، تلویزیونی و سازمانها و شرکتهای بزرگ و متوسط در بخش های آرشیو رسانه، روابط عمومی، بخش اسناد و مدارک صوتی و تصویری می باشند.
    محصولات شرکت در زمینه نرم افزار و سخت افزار با رویکرد مدیا و اتوماسیون می باشد.
    به دلیل تولید داخل کشور در مقایسه محصولات مشابه خارجی در زمینه قیمت ارزانتر و در کیفیت مشابه می باشد. شایا ذکر است که تیم پشتیبانی قوی برتری را تشدید می کند.

    بستن
محصولات
(SADRA DVRS) سیستم صدرا