ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۷۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – خیابان شهید بهشتی– خیابان احمدقصیر(بخارست) – کوچه یکم – پلاک ۱– واحد ۲
  • درباره ما : شرکت ابزار پیشرفته نیرو امتداد در راستای ایفای رسالت و مسئولیت محوله ، خودرا متعهد و موظف به حفظ و اجرای خط مشی ها و سیاست های تبیین شده در ارائه خدمت و بهنگام نمودن اطلاعات و ارتقای سطح کفیت و بهره وری میداند و خود را موظف به اجرا و متعهد به موارد ذیل میداند: *ارج نهادن به مشتری به عنوان سرمایه اصلی و تلاش جهت رضایت مشتریان *توسعه همه جانبه شرکت با هدف دستیابی به بازارهای جدید و ارتقا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ابزار پیشرفته نیرو امتداد در راستای ایفای رسالت و مسئولیت محوله ، خودرا متعهد و موظف به حفظ و اجرای خط مشی ها و سیاست های تبیین شده در ارائه خدمت و بهنگام نمودن اطلاعات و ارتقای سطح کفیت و بهره وری میداند و خود را موظف به اجرا و متعهد به موارد ذیل میداند:

    *ارج نهادن به مشتری به عنوان سرمایه اصلی و تلاش جهت رضایت مشتریان

    *توسعه همه جانبه شرکت با هدف دستیابی به بازارهای جدید و ارتقاء تجاری سازمان در سطح ملی و منطقه ای

    *بهبود مداوم سطح کیفی کلیه فرایند های سازمان در جهت ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش

    *ارج نمودن به مقام والای نیروی انسانی و ارتقا سطح توانمندی کارکنان

    *بهره گیری از تامین کنندگان با تعهدو متخصص ، باتجربه مکفی برای فروش محصولات با کیفیت

    *استقرار مدیریت مالی کارآمد و افزایش سود با در نظرگرفتن مشتری،کارکنان،تامین کنندگان و سهامداران

    این شرکت در راستای تامین انواعUPS ، باتری و شارژر و امور پسیو جهت ارائه به بخشهای مختلف خدماتی و صنعتی کشور، در کنار ارائه مشاوره فنی تاسیس گردیده و مهمترین هدف کاری این مجموعه خدمت رسانی محسوب می شود. با توجه به تنوع محصولات ، شامل انواع UPS ، باتری های اسیدی و بازی و همچنین امکان ارائه محصولات مذکور از کارخانه های مختلف داخلی و خارجی، اپنا به جلب نظر مشتریان متعددی نائل گردیده است ، از جمله شرکتهای بیمه، بانکها ، صنایع نفت وگاز ، سیمان و بیمارستان ها مهمترین گروه مشتریان این شرکت محسوب می شوند ، فعالیتهای این شرکت به شرح ذیل می باشد.

    ارائه انواع UPS : این شرکت عرضه کننده انواع مولد برق بدون وقفه (UPS) به صورتهای تک فاز و سه فاز با برند های معتبر اروپایی ، آمریکایی و آسیایی بوده و تا کنون بسیاری از محصولات این شرکت ، درسیستم های بانکی ، بیمارستانی ، بیمه ای ، کارخانجات صنعتی ، شرکتهای خصوصی و دولتی نصب کرده. سابقه طراحی و تولید بیش از ۱۰ سال مدیران شرکت به انجام خط تولید دقیق گسترش کیفیت کالا کمک شایانی کرده است

    در ضمن این شرکت با پرسلنی مجرب در زمینه خدمات پس از فروش امکان و توانایی سرویس تعمیرات انواع UPSها راداشته و این مکان را فراهم کرده نموده تا با قرار دادن تلفن on callدر هر زمان پاسخگوی مشتریان گرامی باشیم.

    ارائه انواع Battery :

    در این شرکت نیز امکان ارائه باتری های اروپاییHoppecke ، Fiamm و همچنین برندهای معتبر دیگر می باشد. دربخش باتری های نیکل- کادمیوم نیز امکان ارائه باتری های اروپایی به صورت ریالی و تحویل در داخل کشور وجود دارد.

    هدف فروش انواع باتری و فروش یو پی اس در برند های مختلف و همچنین با داشتن نفرات متخصص در رابطه با تعمیر انواع دستگاه های برق اضطراری و ارائه خدمات پس از فروش محصولات عرضه شده،امید آن را دارد که بتواند خواسته های مشتریان در رابطه با تامین برق اضطراری و رفع مشکلات موجود در برق شهر را برطرف نمیاد. هدف نهایی جلب رضایت کامل شما در رابطه با رفع تامین محصولات قابل ارائه این مجموعه و سرویس و نگهداری سیستم های برق اضطراری می باشد.

    معرفی شرکت :

    خلاصه توانمندی های گروه مهندسی اپنا (سهامی خاص) :

    شرکت ابزار پیشرفته نیرو امتداد (اپنا) , با بيش از ده سال تجربه تخصصي در زمینه واردات و نصب و راه اندازی انواع باطری ،یو پی اس و شارژر از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را با هدف اجرای خدمات فنی آغاز نموده است.

    و با طی مسیر پیشرفت روز به روز و با دارا بودن کارگاهی مجهز به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع واقع در شهرک صنعتی عباس آباد و با استفاده از نیروهای متخصص فنی- مهندسی دارای آمادگی کامل جهت ارائه انواع خدمات در زمینه های باطری و یو پی اس می باشد.

    خدمات پس از فروش :

    جهت ارایه خدمات بهتر در طول دوره گارانتی، به طور مرتب کارشناسان خدمات پس از فروش این شرکت جهت انجام سرویس دوره ای رایگان و ارایه مشاوره در راستای بهره برداری بهتر از تجهیزات در محل نصب دستگاه حاضر خواهند شد. همچنین پس از اتمام دوره گارانتی، خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی تا ۱۰ سال با اخذ هزینه های مربوطه در تعهد این شرکت می باشد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
باتری های OpzV Solar Power
Net.Power
باتری های سرب-اسیدی سیلد مدل OPZV Bloc