ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۱۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان ستارخان-خیابان حبیب اله-پلاک ۱۱۴-واحد ۱
  • درباره ما : شرکت آترا اکسین کارون با هدف تامین کالا و تجهیزات مورد نیاز صنایع مادر از قبیل نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد نیروگاهی و … فعالیت خود را آغاز نموده و با عنایت به روابط گسترده بازرگانی بین المللی و نیز شناخت از نیازمندیهای صنایع مختلف کشور آماده ارائه خدمات مورد نیاز به کارفرمایان محترم می باشد. این شرکت با در اختیار گذاشتن کادر مجرب فنی و بازرگانی و همچنین ارتباطات مناسب با سازندگان م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آترا اکسین کارون با هدف تامین کالا و تجهیزات مورد نیاز صنایع مادر از قبیل نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد نیروگاهی و … فعالیت خود را آغاز نموده و با عنایت به روابط گسترده بازرگانی بین المللی و نیز شناخت از نیازمندیهای صنایع مختلف کشور آماده ارائه خدمات مورد نیاز به کارفرمایان محترم می باشد.

    این شرکت با در اختیار گذاشتن کادر مجرب فنی و بازرگانی و همچنین ارتباطات مناسب با سازندگان معتبر خارجی و داخلی، آمادگی خود را جهت انجام پروژه های مختلف تامین کالا اعلام می نماید.

    در بخش بازرگانی، با تکیه به کارشناسان مجرب و دفاتر این شرکت در کشور های مختلف تامین کلیه کالاها امکان پذیر می باشد.
    در بخش فنی نیز کارشناسان با بررسی کامل و مطمئن مدارک فنی دریافتی و ارسالی، از صحت انجام فرآیند کار و درخواست کارفرما های محترم اطمینان حاصل میکنند و در تمامی مراحل خرید و تحویل، نظارت کامل خود را بر روی پروسه دارا هستند.

    شرکت آترا اکسین کارون با اتکاء به تخصص و تجربه چندین ساله گروه ﻣﺅسسین شرکت در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاهی در زمینه تامین تجهیزات برای بخشهای خصوصی و دولتی مشغول به فعالیت می باشد.

    از زمان تاسیس تا کنون شرکت آترا اکسین کارون صدها پروژه را با موفقیت تکمیل نموده و با شرکت های دولتی و خصوصی مانند شرکت ملی نفت ایران، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، شرکت ملی حفاری، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، شرکتهای پتروشیمی مارون، اروند، مبین و… همکاری می نماید.

    مشتریان این مجموعه با انتخاب شرکت آترا اکسین به عنوان مشاور تامین کالا در طول پروژه، می توانند از لحاظ کیفیت، قیمت مناسب و بالاترین سطح خدمات در طی فروش و بعد از فروش اطمینان حاصل نمایند.

    تامین انواع تجهیزات شامل تجهیزات فرآیندی(پمپ، کمپرسور، توربین و…)، اقلام پایپینگ (انواع شیرآلات دستی و اتوماتیک، فلنج ، اتصالات، لوله و سایر کالاهای مرتبط)، انواع مقاطع متریالهای آلیاژی و انواع ابزار دقیق مصرفی در صنایع نفت ، گاز، پتروشیمی و انرژی از تولید کنندگان معتبر آسیایی، اروپایی و آمریکایی و ارائه دهنده راهکارها و خدمات فنی و مشاوره ای به مشتریان در ایران و خاورمیانه که بر پیشرفت مداوم، استانداردهای بالای تجاری و اخلاقیات تمرکزدارد و منجر به افزایش ارزش مشتریان می شود.

    بستن