ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۱۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-حسن آباد-شهرک صنعتی شمس آباد-بلوار نارنجستان-گلبرگ ۱۱ -پلاک ۹
  • درباره ما : آدرین شیمی آروند یک شرکت پیشرو در زمینه تولید محصولات ضد خوردگی برای محافظت از خطوط لوله نفت، گاز، پتروشیمی و آب و فاضلاب است؛ محصولاتی که ما تولید می‌کنیم، نیازها و استانداردهای دقیق لوله‌های مدفون در خاک را برآورده می‌سازد. این محصولات از طریق بهترین ترکیب بین پرایمر، روکش های ضد خوردگی (inner) و پوشش‌های محافظت مکانیکی (outer) تشکیل می‌شوند. ترکیب پلیمری نواره ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    آدرین شیمی آروند یک شرکت پیشرو در زمینه تولید محصولات ضد خوردگی برای محافظت از خطوط لوله نفت، گاز، پتروشیمی و آب و فاضلاب است؛ محصولاتی که ما تولید می‌کنیم، نیازها و استانداردهای دقیق لوله‌های مدفون در خاک را برآورده می‌سازد. این محصولات از طریق بهترین ترکیب بین پرایمر، روکش های ضد خوردگی (inner) و پوشش‌های محافظت مکانیکی (outer) تشکیل می‌شوند. ترکیب پلیمری نوارهایی که این سیستم را تشکیل می‌دهند و همچنین نصب و کاربرد آنها به روش سرد، صرفنظر از کیفیت بهتر آنها، محافظت از محیط زیست را در مناطقی که از این محصولات استفاده می شود، در مقایسه با محصولات پایه حرارتی که از گرما برای چسباندن آنها استفاده می‌شود، تضمین می‌کند.

    بر اساس نوارهای پلی اتیلنی که چسبندگی، مقاومت بالا، حفاظت پایدار و غیر قابل تغییری برای لوله ایجاد می کنند، از محصولاتی که ما در شرکت آدرین شیمی آروند تولید می‌کنیم می‌توان برای محافظت از هر خط لوله‌ای در هر سایزی و صرفنظر از اینکه چه سیالی از آن عبور می‌کند (نفت، گاز، آب و ...) استفاده نمود.

    هدف از تولید این نوارهای محافظتی، کاهش اثرات خوردگی و پوسیدگی تدریجی لوله‌های فلزی مدفون در خاک می‌باشد، چرا که استفاده از این محصولات مانع از انجام تعمیرات پر هزینه می‌شود و به همین واسطه ارزش افزوده بالایی ایجاد می‌کند، زیرا لایه‌ای بین لوله و محیط پیرامونی آن ایجاد می‌کند که منجر به محافظت از خط لوله در برابر خوردگی می‌شود. به همین دلیل است که محصولات ضد خوردگی شرکت آدرین شیمی اروند با رضایت بسیاری توسط مهمترین شرکت‌های فعال در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و آب و فاضلاب، چه برای محافظت از خطوط لوله جدید و چه برای تعمیر و نگهداری خطوط لوله در حال فعالیت استفاده می‌شود. این در حالی است که تکنولوژی تولید بسیار قدرتمند شرکت آدرین شیمی اروند، استفاده از کارکنان کارآمد و برخورداری از تجارب مناسب، به بستر توسعه محصولات جدید و راه‌ حل‌های جدید ما تبدیل شده‌اند.

    شرکت آدرین شیمی آروند که در سال ۲۰۱۱ تاسیس شده است، شهرت و اعتبار خود را بر پایه تجارب، کیفیت و قابلیت اطمینان محصولات و تکنولوژی خود در زمینه پوشش و جلوگیری از خوردگی بنیان نهاده است. در همین راستا برای توسعه و بهبود فعالیت‌هایمان و تضمین موفقیت‌های شرکت در یک بازه زمانی طولانی، ما دائما به نیازهای مشتریان بر اساس نوآوری و تولید محصولات جدید واکنش نشان می‌دهیم.

    این شرکت که موفق به دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ گردیده است، محصولاتی مقرون به صرفه و با قدرت چسبندگی بالا و مقاوم تولید می‌کند که در دماهای مختلفی قادر به فعالیت می‌باشند. این در حالی است که محصولات ما در برابر آب و اکسیژن نفوذ ناپذیر هستند و سازگاری بالایی با سایر محصولات محافظتی دارند. محصولات ما از قدرت چسبندگی کافی برای مقاومت در برابر فشارهای ناشی از خاک، نفوذ رطوبت، شکاف‌های محیطی و آسیب‌های فیزیکی در هنگام نصب برخوردارند.

    کلیه محصولات شرکت آدرین شیمی آروند بر اساس تجارب ارزنده و اطلاعاتی که از طراحان و مصرف کنندگان نهایی دریافت شده، طراحی شده‌اند تا محصولاتی که توسط این شرکت تولید می‌شود در بردارنده همه ویژگی‌های فنی لازم برای کاربرد در همه شرایط آب و هوایی، آنهم مطابق با شدیدترین استاندارهای بین المللی باشند. این محصولات همچنین می‌توانند در برابر مواد شیمیایی نیز مقاومت کرده و به این ترتیب عمر و بازه عملیاتی خطوط لوله را افزایش داده تا شما از قابلیت عملیات خطوط لوله مطمئن‌تر شوید. این محصولات که کار آیی واقعی آنها درعمل اثبات شده است به مشتریان ما کمک کرده است تا هزینه تعمیر یا توقف عملیات خط لوله را به حداقل برسانند و در زمان، هزینه و ریسک صرفه جویی بسیاری نمایند.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه