ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۸۹۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان میرزای شیرازی شمالی - نبش کوچه شهدا - پلاک ۲۲۹ - طبقه ۴ - واحد ۱۳
  • درباره ما : مؤسس آریا بهین ترخیص از سال ۱۳۷۷ و از گمرگ بندر عباس با هدف کمک به بهبود روند بازرگانی واردات و صادرات و هم چنین کارآفرینی در حوزه ی ترخیص کالا فعالیت خود را آغاز نمود. مجموعه آریا بهین ترخیص در پی اندیشه فوق شکل گرفت و تجربیات مدیریت عامل در حوزه های مختلف واردات و ترخیص موجب گشت تا ایشان یکی از سه مشاور ارشد این حوزه و بعنوان مدیر شعبه بندر عباس در سالهای آتی نسبت به توسعه کسب و کار ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مؤسس آریا بهین ترخیص از سال ۱۳۷۷ و از گمرگ بندر عباس با هدف کمک به بهبود روند بازرگانی واردات و صادرات و هم چنین کارآفرینی در حوزه ی ترخیص کالا فعالیت خود را آغاز نمود.

    مجموعه آریا بهین ترخیص در پی اندیشه فوق شکل گرفت و تجربیات مدیریت عامل در حوزه های مختلف واردات و ترخیص موجب گشت تا ایشان یکی از سه مشاور ارشد این حوزه و بعنوان مدیر شعبه بندر عباس در سالهای آتی نسبت به توسعه کسب و کار بکوشد.

    این شرکت با هدف ارائه خدمات گسترده با کیفیت و مکانیزم اداری منسجم در سال ۱۳۸۲ تاسیس گردید و در نهایت پس از اخذ گواهی های لازم همچون کارگزاری رسمی ، در سال ۱۳۸۳ ، شرکت آریا بهین ترخیص (سهامی خاص) رسما" شروع به فعالیت نمود .

    این شرکت دارای پروانه کارگزاری رسمی از گمرک ایران جهت عقد قرارداد با شرکتهای معتبر میباشد .

    از تاریخ مذکور تا کنون شعبه اصلی شرکت در تهران مشغول به کار بوده و شعبات دیگر همچون نمایندگی های بندرعباس ، بوشهر ، خرمشهر ، گمرک تهران ، گمرک امام خمینی (ره) و مشهد فعال تر از گذشته به فعالیت خود ادامه میدهند .

    هدف آریا بهین ترخیص در کنار اخذ رضایتمندی مشتریان خود در ارائه خدمات از نظر کیفیت ، زمان و هزینه های ترخیص ، جلب خشنودی و تداوم ارتباط با آنهاست که این خود بزرگترین شعار عملیاتی این مجموعه میباشد .

    آرمان این شرکت رضایت خاطر موکلین و ارائه خدمات بازرگانی جهت توسعه اقتصادی و شکوفایی میهن اسلامی است .

    در نهایت پس از اخذ گواهی های لازم همچون کارگزاری رسمی در سال ۱۳۸۳شرکت آریا بهین ترخیص (سهامی خاص) رسما شروع به فعالیت نمود.

    از تاریخ مذکور تا کنون شعبه اصلی شرکت در تهران مشغول بکار بوده و شعبات دیگر همچون نمایندگی های بندرعباس، بوشهر، خرمشهر، گمرک تهران و گمرک امام خمینی(ره) و بازار تهران فعال تر از گذشته به فعالیت خود ادامه می دهند.

    هدف آریا بهین ترخیص در کنار اخذ رضایتمندی مشتریان خود، جلب خشنودی و تداوم ارتباط و خدمت رسانی به آنهاست که این خود بزرگترین شعار عملیاتی مجموعه می باشد.

    بستن