ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۶۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-میدان قزوین-خیابان قزوین-پاساژ فرجی-طبقه اول-پلاک ۳۰۸
  • درباره ما : آذین پیچ به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه تولید انواع پیچ و مهره و واشر در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی در ایران در سال ۱۳۷۹ تاسیس گردیده و همواره در طی فعالیت های مستمر خود به منظور تولید محصولات با کیفیت بالا برای جلب رضایت مشتریان و توسعه و کسب بازارهای داخلی تلاش نموده است . این شرکت با بکارگیری از مهندسین و کارشناسان مجرب و با توجه به امکانات نرم افزاری و سخت افزاری که در اختیار ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    آذین پیچ به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه تولید انواع پیچ و مهره و واشر در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی در ایران در سال ۱۳۷۹ تاسیس گردیده و همواره در طی فعالیت های مستمر خود به منظور تولید محصولات با کیفیت بالا برای جلب رضایت مشتریان و توسعه و کسب بازارهای داخلی تلاش نموده است .

    این شرکت با بکارگیری از مهندسین و کارشناسان مجرب و با توجه به امکانات نرم افزاری و سخت افزاری که در اختیار دارد قادر است محدوده وسیعی از نیازهای متنوع صنایع کشور را در انواع و سایزهای مختلف پیچ و مهره با استانداردهای بین المللی ASTM , AANSI , DIN , ISO در گریدهای درخواستی تقدیم کاربران و مشتریان خود نماید.

    ارائه خدمات بهتر به مشتریان و حصول اطمینان خریداران، گام موثری در پیشبرد اهدافش برداشته است. بهبود کیفیت محصولات و جلب رضایت مشتریان از اهداف مهم این شرکت است.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
محصولات قابل ارائه
محصولات قابل ارائه
محصولات قابل ارائه
محصولات قابل ارائه
محصولات قابل ارائه
محصولات قابل ارائه