ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۴۹۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : خراسان شمالی-کیلومتر ۳ مسیر اسفراین-سنخواست-جنب شهرک صنعتی اسفراین
  • درباره ما : شرکت آذین فورج بزرگترین شرکت بخش خصوصی در استان خراسان شمالی در شهرستان اسفراین و در مجاورت مجتمع صنعتی اسفراین واقع گردیده و ظرفیت تولید سالیانه ۹۰۰۰ تن انواع قطعات صنعتی را داراست. این شرکت با بیش از پا نزده سال سابقه تولید ،ا مکان ساخت انواع سیلندر و لوله های آلیاژی و زنگ نزن را در طول ها وضخامت های مورد نیاز مشتریان ، قطعات صنعتی سنگین با قطر ۲٫۶ متر و طول ۹ متر تا وزن ۸۰ تن را با به ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آذین فورج بزرگترین شرکت بخش خصوصی در استان خراسان شمالی در شهرستان اسفراین و در مجاورت مجتمع صنعتی اسفراین واقع گردیده و ظرفیت تولید سالیانه ۹۰۰۰ تن انواع قطعات صنعتی را داراست. این شرکت با بیش از پا نزده سال سابقه تولید ،ا مکان ساخت انواع سیلندر و لوله های آلیاژی و زنگ نزن را در طول ها وضخامت های مورد نیاز مشتریان ، قطعات صنعتی سنگین با قطر ۲٫۶ متر و طول ۹ متر تا وزن ۸۰ تن را با بهترین کیفیت و مطابق با استاندارد های بین المللی دارد.

    همچنین فورج و ساخت انواع قطعات فولادی خودروهای سبک و سنگین ، یراق آلات خطوط انتقال نیرو وتاسیسات شبکه فشار قوی، قطعات راه آهن و مترو ، ادوات کشاورزی تا وزن ۱۵۰ کیلو گرم ، ونیز برشکاری قطعات فولادی تا قطر ۶/۲ متر از دیگر توانایی های مهم این شرکت می باشد. محصولات این شرکت در صنایع نفت ، گاز وپتروشیمی ، ابزار سازی ، صنایع ریلی ، خودروسازی ، ماشین سازی ، و دیگر صنایع کاربرد وسیع دارد.

    شرکت آذین فورج با اشتغالزایی مستقیم برای ۲۵۰ نفر و غیر مستقیم ۸۵۰ نفر در صنایع بالا دستی وپایین دستی ، در سال های ۱۳۸۶ و۱۳۸۸ به عنوان کار آفرین برتر در استان خراسان شمالی انتخاب گردید. این شرکت در راستای بهبود کیفیت محصولات وجلب رضایت مشتریان ، با تکیه بر دانش فنی پرسنل ، بکارگیری ماشین آلات مدرن و همچنین اشاعه وترویج کار گروهی وحفظ وصیانت از نیروی انسانی وتوجه به طرف های ذینفع در برقراری توسعه پایدار ، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد نظام مدیریت نظام یکپارچه بر پایه الزامات :ISO ۱۴۰۰۱ : ۲۰۰۴ , ISO ۹۰۰۱ : ۲۰۰۸ ,OHSAS : ۱۸۰۰۱ :۲۰۰۷ المان گردید .

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه