ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۶۹۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : اراک-شهرک قطب صنعتی-خیابان تلاش-همت ۶-توسعه ۳
  • درباره ما : شرکت اراک ریل در تاریخ ۱۳۷۰/۰۳/۲۹ با هدف تولید بخشی از قطعات و مجموعه های وارداتی مورد مصرف در صنایع ایران به خصوص راه آهن ، با مجوز وزارت صنایع ، تاسیس و در مساحت حدود ۶۰۰۰ متر مربع و با بیش از ۱۵۰۰ متر مربع کارگاه با مجموعه ای از امکانات ماشین کاری ، برش کاری ، پرس کاری و جوش کاری راه اندازی شد . شرکت اراک ریل مفتخر است که از سال ۱۳۸۵ برای اولین بار در کشور ، با راه اندازی ماشین آلات ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت اراک ریل در تاریخ ۱۳۷۰/۰۳/۲۹ با هدف تولید بخشی از قطعات و مجموعه های وارداتی مورد مصرف در صنایع ایران به خصوص راه آهن ، با مجوز وزارت صنایع ، تاسیس و در مساحت حدود ۶۰۰۰ متر مربع و با بیش از ۱۵۰۰ متر مربع کارگاه با مجموعه ای از امکانات ماشین کاری ، برش کاری ، پرس کاری و جوش کاری راه اندازی شد .

    شرکت اراک ریل مفتخر است که از سال ۱۳۸۵ برای اولین بار در کشور ، با راه اندازی ماشین آلات پیشرفته تولید گریتینگبه روش جوش مقاومتی علاوه بر افزایش ظرفیت ، کیفیت محصولات خود را به سطح استاندارد های بین المللی برساند.

    محصولات ما:

    بیش از ۸۰ سال است که مهندسان و معماران از گریتینگ به عنوان یکی از اصلی ترین راهکارها و حتی گاهی تنها راه ممکن ، استفاده می کنند . گریتینگ مجموعه ای از قطعات و رابط ها است که به وسیله جوشکاری و یا پرس به یکدیگر متصل شده و محصولی یکپارچه را تشکیل می دهند . گریتینگ های فلزی به دو گروه اصلی گریتینگ الکتروفورج و تسمه در تسمه تقسیم می شوند . مهندسان و محققان ، گریتینگ ها را برای انواع کاربریها در طیف وسیعی از بارگذاری ها استاندارد کرده اند و استفاده گسترده از آنها را ممکن ساخته اند . این محصول به عنوان بادوام ترین ، امن ترین و کاربردی ترین پوشش در بسیاری از محیطها و صنایع استفاده می شود.

    بستن
محصولات
گریتینگ الکتروفورج
گریتینگ تسمه در تسمه
گریتینگ گالوانیزه
گریتینگ پله
گریتینگ آلومینیوم
کلمپ گریتینگ
گریتینگ تولید شده به روش الکتروفورج با چهار پهلوی تابیده
بست گریتینگ
گریتینگ تسمه در تسمه ساده تولید شده به روش پرسی
گریتینگ تولید شده به روش الکتروفورج از تسمه دندانه دار با چهار پهلوی تابیده
گریتینگ کامپوزیتی
گریتینگ تسمه ساده با میلگرد تولید شده به روش الکتروفورج
گریتینگ تسمه در نیم تسمه ساده تولید شده به روش پرسی