ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۴۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان دماوند-مقابل ایستگاه وحیدیه-جنب بانک صادرات-پلاک ۷۷۴
  • درباره ما : شرکت ارکان گاز با بیش از ۴۰ سال فعالیت در زمینه تولید گازهای صنعتی ، عرضه کننده گازهای مورد نیاز در صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی ، گازهای میکس و کالیبراسیون و نیز گازهای مورد نیاز در صنایع لیزر می باشد . این شرکت افتخار دارد که تاکنون توانسته تامین کننده گازهای مورد نیاز بسیاری از صنایع بزرگ کشور از قبیل پتروشیمی ها ، پالایشگاهها ، کارخانجات بزرگ صنعتی و پژوهشگاه ها باشد . همچنین از دیگر ف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ارکان گاز با بیش از ۴۰ سال فعالیت در زمینه تولید گازهای صنعتی ، عرضه کننده گازهای مورد نیاز در صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی ، گازهای میکس و کالیبراسیون و نیز گازهای مورد نیاز در صنایع لیزر می باشد . این شرکت افتخار دارد که تاکنون توانسته تامین کننده گازهای مورد نیاز بسیاری از صنایع بزرگ کشور از قبیل پتروشیمی ها ، پالایشگاهها ، کارخانجات بزرگ صنعتی و پژوهشگاه ها باشد . همچنین از دیگر فعالیت های عمده این شرکت صادرات انواع محصولات و فرآورده های نفت ، گاز و پتروشیمی به کشور های حوزه خلیج فارس ، آسیای میانه ، چین ، کره و سایر بازارهای هدف می باشد .

    با توجه به افزایش تولید و فعالیت روز افزون صنایع نفت ، گاز، پالایش و پتروشیمی نیاز واحدهای صنعتی به گازهای مایع در حال گسترش بوده که شرکت ارکان گاز با افتخار توانایی هر میزان درخواست واحدهای مصرف کننده را برای گازهای مایع از جمله آرگون اکسیژن و نیتروژن را دارد .

    بستن
محصولات
گازهای خالص آزمایشگاهی
گازهای خالص صنعتی
انواع گازهای مبرد