ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۹۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان امیر کبیر-کوچه ناظم الاطبای جنوبی-پاساژ سبحان-طبقه ۵-واحد ۵۰۵
  • درباره ما : شرکت صنایع لاستیکى آریان پلیمر با هدف تولید قطعات لاستیکى بر اساس تخصص و تجربه پرسنل خود و با مشترى مدارى و ارائه قطعات مطابق استاندارد هاى بین المللى (DIN & ASTM & …) در صنعت لاستیک سازی جهت جلوگیری از خروج ارز و واردات کالای خارجی در سال ۱۳۷۳ تاسیس شده است. هم اکنون با تکیه بر ماشین آلات مدرن و آزمایشگاه مجهز کنترل کیفی و متخصصین با تجربه توانایی ساخت انواع قطعات لاستیک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنایع لاستیکى آریان پلیمر با هدف تولید قطعات لاستیکى بر اساس تخصص و تجربه پرسنل خود و با مشترى مدارى و ارائه قطعات مطابق استاندارد هاى بین المللى (DIN & ASTM & …) در صنعت لاستیک سازی جهت جلوگیری از خروج ارز و واردات کالای خارجی در سال ۱۳۷۳ تاسیس شده است.

    هم اکنون با تکیه بر ماشین آلات مدرن و آزمایشگاه مجهز کنترل کیفی و متخصصین با تجربه توانایی ساخت انواع قطعات لاستیکی و پلاستیکی را دارد.قطعات لاستیکی از لحاظ مواد اولیه و شکل تنوع بسیار زیادی دارند .از این رو کلیه مراحل طراحی ساخت قالب و تولید قطعات از صفر تا صد توسط پرسنل ورزیده این شرکت انجام می شود و تاکنون توانسته ایم قطعات منحصر به فرد را تولید کنیم که بسیاری از آن ها برای اولین بار در ایران تولید شده و اندازه ساعت کارکرد نمونه خارجی قطعه کار کرده است.

    بستن
گواهی نامه ها
استاندارد‌های آریان پلیمر
استاندارد‌های آریان پلیمر
استاندارد‌های آریان پلیمر
استاندارد‌های آریان پلیمر
محصولات
آکومولاتور، کلاج بادى
استاتور و روتور
اسلیو، فلنج و فندر
اورینگ، پکینگ، کاسه نمد، ایکس رینگ
بالمینگ
دیافراگم و ممبران
ساکشن، تیله
شیر پروانه
شیلنگ و پروفیل‌هاى لاستیک و پلاستیک
غلطک و چرخ
کوپلینگ، لرزه گیر و ضربه گیر
گسگت و پلیت