ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۴۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان-شهرک صنعتی دولت آباد
  • درباره ما : شرکت آریو پالایه اسپادانا با هدف طراحی و تولید انواع فیلترهای صنعتی در زمینه هوا، روغن، سوخت، گاز، کوالسرها، سپریتورها، میکروفیلترها و … شروع به فعالیت کرده است. این مجموعه با بهره گیری از بالاترین دستاوردهای مدیریتی و تکنولوژیکی، موقعیتی خاص را برای خود تثبیت نموده، همچنین استفاده از تیم کارشناسان و کارکنان مجرب در راستای رضایت مشتریان را از اهداف اصلی خود تعیین نموده است.این مجم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آریو پالایه اسپادانا با هدف طراحی و تولید انواع فیلترهای صنعتی در زمینه هوا، روغن، سوخت، گاز، کوالسرها، سپریتورها، میکروفیلترها و … شروع به فعالیت کرده است. این مجموعه با بهره گیری از بالاترین دستاوردهای مدیریتی و تکنولوژیکی، موقعیتی خاص را برای خود تثبیت نموده، همچنین استفاده از تیم کارشناسان و کارکنان مجرب در راستای رضایت مشتریان را از اهداف اصلی خود تعیین نموده است.
    این مجموعه آماده همکاری با شرکت های نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد ، سیمان، نیروگاه انرژی اتمی و کلیه صنایع وابسته می باشد و با اعزام کارشناسان خبره به محل صنایع کشور و ارائه جزئیات فنی و تخصصی و مشاوره در زمینه فیلتراسیون در خدمت این واحدها می باشد.

    بستن
محصولات
p-3
c-1
p-1
k-5
p-2
h-1
میکروفیلترها (فیلترهای Air Dryer) کوالسرها
فیلترهای روغن هیدرولیک، سوخت و آب
فیلترهای ایستگاه تقلیل فشار گاز
فیلتر های سپراتور (separator)
فیلتر های تهویه صنعتی (m5 , m6 , f7 , f8 , f9 , h10 , h11 , h12)