ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان شهید بهشتی-خیابان سرافراز-کوچه پنجم-پلاک ۱ واحد ۸
  • درباره ما : شرکت پخش البرز پرنیا ارائه دهنده سبک نوین و شکل جدیدی از تبلیغات و ارائه و معرفی و پرزنت انواع محصولات غذایی، نوشیدنی، بهداشتی، آرایشی، پوشاک و … کلیه برندها و بانکها و بیمه ها و کلیه موسسات آموزشی و هتل‌ها به صورت انحصاری و برای اولین بار در ایران و خاورمیانه می‌باشد. ما برآنیم تا آنچه در توان داریم افراد و سازمانها را در راه رسیدن به اهدافشان توانمند سازیم و با کوله ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پخش البرز پرنیا ارائه دهنده سبک نوین و شکل جدیدی از تبلیغات و ارائه و معرفی و پرزنت انواع محصولات غذایی، نوشیدنی، بهداشتی، آرایشی، پوشاک و … کلیه برندها و بانکها و بیمه ها و کلیه موسسات آموزشی و هتل‌ها به صورت انحصاری و برای اولین بار در ایران و خاورمیانه می‌باشد.

    ما برآنیم تا آنچه در توان داریم افراد و سازمانها را در راه رسیدن به اهدافشان توانمند سازیم و با کوله باری از تجربه موفق، آماده ارائه خدمات تبلیغاتی به تمامی عرصه ها را فراهم سازیم لذا شرکت البرز پخش پرنیا با ارائه خدمات تبلیغاتی محیطی متفاوت، مشاوره های تخصصی در زمینه های تبلیغاتی و با بهره گیری از مهندسین و کارشناسان مجرب و متخصص آماده همکاری باشرکت های ویژه در این زمینه می باشد. امروزه با توجه به نحوه تبلیغات توانسته ایم نوع جدید و بسیار پر بازده از تبلیغات محیطی را هدف قرار داده و در .ایران و خاورمیانه ابتکار جدیدی را به دست آوردیم. تخصص و فعالیت اصلی شرکت تبلیغاتی البرز پخش پرنیا در زمینه تبلیغ انحصاری بر روی نازل بُرد جایگاه های سوخت می باشد. به صورتی که در این نوع تبلیغ، کاور تولید شده این شرکت بر روی نازل سوخت قرار گرفته و عکس مورد نظر محصول جهت تبلیغ بر روی این قطعه .طراحی شده قرار گرفته و به نمایش گذاشته می شود.

    بستن