ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۰۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : آمل-کیلومتر ۶ اتوبان آمل به بابل-شهر دابودشت-انتهای بن بست سامان سوله
  • درباره ما : شركت آمل كربوراندم، اولین تولید كننده آجر عایق نسوز در ایران‏، با نزدیك به سی سال تجربه ی تولید در زمینه انواع محصولات نسوز، فعالیت خود را به طور رسمی از سال ۱۳۶۷ با ظرفیت تولید ۳۰۰ متر مكعب آجر عایق دیرگداز در سال آغاز كرده است كه امروزه با انجام طرح های توسعه ای، تولید آن به بیست برابر مقدار اولیه افزایش یافته است. متخصصین توانمند این شركت، با انجام فعالیت های نظام یافته و خلاق درج ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت آمل كربوراندم، اولین تولید كننده آجر عایق نسوز در ایران‏، با نزدیك به سی سال تجربه ی تولید در زمینه انواع محصولات نسوز، فعالیت خود را به طور رسمی از سال ۱۳۶۷ با ظرفیت تولید ۳۰۰ متر مكعب آجر عایق دیرگداز در سال آغاز كرده است كه امروزه با انجام طرح های توسعه ای، تولید آن به بیست برابر مقدار اولیه افزایش یافته است.
    متخصصین توانمند این شركت، با انجام فعالیت های نظام یافته و خلاق درجهت گسترش مرزهای دانش و حل مشکلات اقتصادی، موفق به كسب دانش فنی لازم جهت تولید قطعات خاص سرامیكی و آلومینایی از جمله كاپلاك سرامیكی و فرول های آلومینایی به روش قالب گیری تزریقی گردیده اند.
    كادر فنی این شركت، به خاطر کاوش های اصیل در حوزه پوشش های نسوز سرامیكی، به منظور بسترسازی علمی لازم برای حل مسائل جاری و آتی، موفق به دستیابی فرمولاسیون انواع پوششهای نسوز بر پایه آلومینا و زیركونیا گردیده كه تحول شگرفی را در تعمیرات سرد و حتی گرم كوره های حرارتی برای پیشگیری از اتلاف حرارت، افزایش طول عمر كوره و افزایش راندمان تولید، بوجود آورده است.
    شركت آمل كربوراندم، در سال های اخیر در راستای گسترش دامنه كالاهای قابل عرضه، مسئولیت تامین مواد شیمیایی و كاتالیست های مورد نیاز در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و فولاد و صنعت تصفیه آب و فاضلاب را در دستور كار خویش قرار داده كه این امر نیز تا كنون با موفقیت به انجام رسیده است.
    شركت آمل كربوراندم، علاوه بر خدمات مهندسی و بازرگانی، مراحل طراحی، مشاوره و اجرای كوره های حرارتی را نیز بر عهده دارد كه در این راستا، اقدام به سازماندهی گسترده در بحث اجرایی پروژه ها نموده است به طوریكه كلیه فعالیت های اجرایی با پشتیبانی همه جانبه تیم مهندسی و فنی صورت می پذیرد.
    آنچه كه امروزه شركت آمل كربوراندم را در این سطح از اعتبار قرار داده است، اعتقاد راسخ مدیران این شركت به موضوع كیفیت برتر محصولات تولیدی و كالاهای عرضه شده، می باشد به طوریكه این شركت، ادعای رقابت با برترین های صاحب نام در این زمینه را دارد.

    بستن
محصولات
آجر عايق نسوز
کریولیت
پلی آلومینیوم کلراید
مورفولین
سرامیک فایبر
عایق کلسیم سیلیکات
آجر سنگین (آجر شاموتی)
آجر عایق سبک
ملات نسوز
جرم نسوز سبک و عایق
جرم نسوز سنگین
قطعات سرامیکی نسوز