ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۱۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – میدان ونک - خیابان گاندی – کوچه بیستم – پلاک ۱۳ – واحد ۱
  • درباره ما : شرکت امید پرشیا انرژی کیش با بهره گیری از ۱۵سال تجربه و اعتماد مشتریان، در زمینه تأمین قطعات مورد نیاز صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، در حال فعالیت می باشد. این شرکت همچنین با دارا بودن امکانات وسیع در امر بازرگانی، پرسنل مجرب فروش و کادر فنی متخصص، تجهيز كليه پروژه های مرتبط را با همکاری بازرگانیخلیج فارس به ثمر می نشاند. تمامی محصولات ارائه شده توسط این شرکت بر اساس استانداردهای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت امید پرشیا انرژی کیش با بهره گیری از ۱۵سال تجربه و اعتماد مشتریان، در زمینه تأمین قطعات مورد نیاز صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، در حال فعالیت می باشد. این شرکت همچنین با دارا بودن امکانات وسیع در امر بازرگانی، پرسنل مجرب فروش و کادر فنی متخصص، تجهيز كليه پروژه های مرتبط را با همکاری بازرگانیخلیج فارس به ثمر می نشاند.

    تمامی محصولات ارائه شده توسط این شرکت بر اساس استانداردهای معتبر جهانی (ANSI,API,ASTM,BS,DIN,GIS,…) می باشد. همچنین کلیه اقلام دارای گواهی­نامه های تأیید شده از سازمانهای معتبر جهانی است.

    یکی از بزرگترین مزایای این شرکت تهیه وتدارک سفارشات مشتریان در کوتاه ترین زمان با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب می باشد و به یاری پرودگار تا به امروز به تصدیق بسیاری از مشتریان(شرکتهای دولتی و خصوصی فعال در پروژه های بزرگ و کوچک کشور)توانسته در این زمینه موفق باشد و بخش بزرگی از نیازمندیهای مشتریان خود را بر طرف نماید.

    بستن
محصولات
انواع لوله ها
ابزار دقیق
شیرآلات صنعتی
فلنج
ورق های آلیاژی