ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۵۶۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان-خیابان چهار باغ بالا-مجتمع پارک-پلاک ۵۳۸
  • درباره ما : شرکت ایمن تاش سپاهان (سیپیکو) در سال ۱۳۶۷ با هدف تولید انواع مواد شیمیایی تاسیس گردید. این شرکت در فاز اول، تولید مواد شیمیایی اطفاء حریق شامل انواع پودرهای خشک شیمیایی و انواع فوم های اطفاء حریق را با ظرفیت تولید ۶ هزار تن در سال شروع نمود. بطوری که بعد از ۳ سال (از سال ۱۳۷۰) کشور از واردات هر گونه مواد شیمیایی آتش نشانی اعم از پودر و فوم بی نیاز گردید. به موازات آن، از سال ۱۳۷۰ با کسب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ایمن تاش سپاهان (سیپیکو) در سال ۱۳۶۷ با هدف تولید انواع مواد شیمیایی تاسیس گردید. این شرکت در فاز اول، تولید مواد شیمیایی اطفاء حریق شامل انواع پودرهای خشک شیمیایی و انواع فوم های اطفاء حریق را با ظرفیت تولید ۶ هزار تن در سال شروع نمود. بطوری که بعد از ۳ سال (از سال ۱۳۷۰) کشور از واردات هر گونه مواد شیمیایی آتش نشانی اعم از پودر و فوم بی نیاز گردید.

    به موازات آن، از سال ۱۳۷۰ با کسب دانش فنی، تولید مواد شیمیایی حفاری، آنتی فوم و دیفومر را نیز آغاز کرد و بطوریکه در مجموع این شرکت با ظرفیت تولید ۱۹هزار تن در سال اکنون بعنوان بزرگترین تولیدکننده مواد شیمیایی آتش نشانی، مواد شیمیایی حفاری، آنتی فوم، دیفومر و انواع مواد اتوکسیلات در کشور میباشد.

    محور اصلی فعالیت های شرکت در قالب پاسخ به نیاز صنایع کشور در زمینه مواد شیمیایی مختلف، ارائه خدمات قبل و بعد از فروش توسط واحد مهندسی فروش، تضمین بر تداوم کیفیت محصولات ، صادرات محصولات و کسب درآمد ارزی برای کشور قابل تعریف است.

    این شرکت با تولید کالای کیفی و قابل رقابت با محصولات خارجی موفق به دریافت گواهینامه کیفی از شرکت TUV NORD آلمان و نیز گواهینامه های بین المللی ISO ۹۰۰۱ , ISO ۱۴۰۰۱ و OHSAS ۱۸۰۰۱ و استاندارد ملی ایران شده است.

    انتخاب این شرکت در سالهای ۱۳۸۶ ، ۱۳۹۰ ، ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ به عنوان واحد نمونه صنعتی و واحد نمونه استاندارد، نشان از تلاش کارکنان و مدیران این مجموعه در راستای دستیابی به پله های رشد و تعالی داشته و همواره حرکت در جهت توسعه کمی و کیفی محصولات در سرلوحه فعالیت های این شرکت قرار داشته است.

    اکنون شرکت با ظرفیت بالغ بر ۱۹ هزار تن محصول در سال بعنوان بزرگترین تولیدکننده مواد شیمیایی اطفاءحریق و حفاری نفت در خاورمیانه فعالیت دارد که با افتخار عمده محصولات خود را در داخل، به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین صنایع بزرگ شیمیایی، فولاد سازی، هواپیمایی و … عرضه می نماید. همچنین با صدور محصولات به کشورهای دیگر، سهم نسبتا” خوبی از بازارهای خارجی را نیز به خود اختصاص داده است. همچنین این شرکت بعنوان یک شرکت بازرگانی، فروشنده و عرضه کننده روغن سیلیکونی نیز می باشد.

    شرکت ایمن تاش سپاهان برای ارایه ی هر چه بهتر محصولات خود به صنایع مختلف، محصولات خود را در سه دسته گروه محصولی مواد شیمیایی اطفاءحریق ( پودر آتش نشانی و کف آتش نشانی)، مواد شیمیایی حفاری، آنتی فوم (ضدکف) و دیفومر تقسیم بندی کرده است.

    بستن