ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۶۳۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - خيابان شريعتی - خيابان خواجه عبدالله انصاری - شماره ۸۱
  • درباره ما : شرکت تولیدی پارس نیکل در سال ۱۳۵۴ با هدف ارئه مواد و خدمات مورد نیاز در صنعت آبکاری تاسیس گردید و فعالیت خود را با تولید و فروش مواد آبکاری تحت لیسانس شرکت های معتبر خارجی آغاز نمود. این شرکت خیلی سریع توانست به رشد کمی و کیفی قابل توجهی در عرضه محصولات تولیدی خود مطابق با معیارها و استانداردهای روز دنیا دست یابد و در زمره یکی از معتبرترین شرکت های تو لیدی این مواد در کشور قرار گیرد. به ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی پارس نیکل در سال ۱۳۵۴ با هدف ارئه مواد و خدمات مورد نیاز در صنعت آبکاری تاسیس گردید و فعالیت خود را با تولید و فروش مواد آبکاری تحت لیسانس شرکت های معتبر خارجی آغاز نمود. این شرکت خیلی سریع توانست به رشد کمی و کیفی قابل توجهی در عرضه محصولات تولیدی خود مطابق با معیارها و استانداردهای روز دنیا دست یابد و در زمره یکی از معتبرترین شرکت های تو لیدی این مواد در کشور قرار گیرد.

    به منظور بالابردن کیفیت و افزایش تعداد محصولات، این شرکت بر آن شد تا واحد طراحی خود را راه اندازی کند و اینک با ارائه بیش از ۲۵۰ نوع محصول متنوع توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. محصولات شرکت طیف وسیعی از شوینده های صنعتی، نمک های فسفاته ،افزودنی های آبکاری، مواد شیمیایی تصفیه و کیت های سنجش شیمیایی آب را شامل می شود.

    شرکت پارس نیکل در جهت نیل به هدف نهایی خود که همانا تضمین کیفیت می باشد، در سال ۱۳۸۲ موفق به اخذ اولین گواهینامه ایزو ۲۰۰۰-۹۰۰۱ در امر تولید مواد آبکاری و فسفاته شد و اکنون دارنده گواهینامه ایزو ۲۰۱۵-۹۰۰۱ می باشد. همچنین به منظور جلب رضایت مشتریان و رقابت تنگاتنک در بازار فروش شرکت کوشیده تا با ایجاد واحد کنترل کیفیت، تحت نظر مستقیم مدیرعامل و با استفاده از تکنیک های کنترل کیفی توسط کارشناسان، از تطابق محصولات با معیارها و استانداردهای مورد نیاز اطمینان حاصل کرده و توانایی تضمین محصولات خود را افزایش دهد.

    این شرکت همچنین پیشرو در انجام راهکارهای زیست محیطی بوده و سعی بر این دارد تا اثرات مخرب بر محیط زیست ضمن فرایند تولید را به حداقل برساند. ما معتقدیم که یک محیط زیست سالم و پاک مهمترین شاخصه توسعه پایدار است و هر گونه توسعه ای که با رعایت مولفه های زیست محیطی نباشد با مشکل مواجه خواهد شد.

    ارائه بهینه خدمات پس از فروش که یکی از اولویت های ما می باشد، توسط آزمایشگاه مجهز و گروه متخصیصن مجرب و کارآزموده ما محقق می گردد. متخصصین حرفه ای این شرکت به صورت منظم مشتریان را بازدید کرده و مشاوره های تخصصی را جهت رفع مشکلات احتمالی و بهبود عملکرد در اختیار آنها قرار می دهند. آزمایشگاه ما نیز محلول های وان مشتریان را به صورت دقیق و بدون هزینه تجزیه و آنالیز کرده و در مورد تنظیم و اصلاح وان های مربوطه آنان را یاری می رساند. از دیگر خدمات این شرکت می توان به آموزش تئوری و عملی در کلاس های تخصصی، مشاوه کاربردی، طراحی و راه اندازی واحد های فسفاته و آبکاری اشاره کرد. شرکت پارس نیکل آماده همکاری و خدمت رسانی به صنایع و شرکت های مختلف بوده و خوشحال و سرفراز می گردد که نام شما را نیز در کنار دیگر شرکت ها و کارگاههای کوچک و بزرگ در کارنامه درخشان کاری خود داشته باشد.

    بستن
محصولات
براقی نیکل